ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Σίμος Γαλαταριώτης: Στη γραμμή εκκίνησης του Πρωταθλήματος Ράλι 2019

Συνεχίζει και φέτος με τον συνοδηγό του Αντώνη Ιωάννου και με το Skoda Fabia R5

24sports team

info@24sports.com.cy

Στην τελική ευθεία για την έναρξη του νέου Παγκύπριου Πρωταθλήματος Ράλι, μπαίνει η ομάδα του Κύπριου πρωταθλητή Σίμου Γαλαταριώτη, ο οποίος για άλλη μια χρονιά θα έχει μαζί του στην καμπίνα τον Αντώνη Ιωάννου.

Η Galatariotis Rally Team προέρχεται από δύο συνεχόμενες κατακτήσεις του κυπριακού πρωταθλήματος ενώ πέρσι για πρώτη φορά δοκίμασαν τις δυνάμεις τους στο εξωτερικό με τη συμμετοχή στο Ράλι Ακρόπολις και στο Ράλι της Ρώμης.

Έχετε ξεκινήσει την προετοιμασία σας για το φετινό Παγκύπριο Πρωτάθλημα Ράλι; Πότε είναι προγραμματισμένος ο πρώτος αγώνας της χρονιάς και ποιος θα είναι;
«Η προετοιμασία είναι κάτι που ξεκινά με το τέλος του προηγούμενου αγώνα και τελειώνει πριν τον επόμενο. Ο πρώτος προγραμματισμένος αγώνας της χρονιάς είναι το East Safari Rally, που θα διεξαχθεί στις 16 και 17 Φεβρουαρίου 2019, στην ελεύθερη περιοχή Αμμοχώστου».

Ποιος είναι ο πιο δύσκολος αγώνας στην Κύπρο και γιατί;
«Αναμφίβολα ο πιο δύσκολος αγώνας στην Κύπρο είναι το Ράλι Κύπρος, και αυτό γιατί είναι μέρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και συνεπώς είναι διπλάσιος σε μήκος από τους υπόλοιπους αγώνες, αλλά και πιο σκληρός συνήθως».

Τι περιλαμβάνει η προετοιμασία της ομάδας σας για μια σεζόν και τι η προετοιμασία για κάθε αγώνα;
«Το κυριότερο είναι η πλήρης προετοιμασία του αυτοκινήτου. Αφού γίνει αυτό, τότε γίνονται κάποιες δοκιμές τόσο για επιβεβαίωση ότι όλα βαίνουν καλώς με το αυτοκίνητο και αφετέρου για να ξαναβρεθούν οι οδηγός και συνοδηγός σε φόρμα. Αυτό ισχύει πριν από κάθε αγώνα συνεπώς οι προετοιμασία είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις».

Από πόσα μέλη αποτελείται η ομάδα σας και σε ποιες αρμοδιότητες; Ο συνοδηγός είναι ο σημαντικότερος μετά τον οδηγό; Θα είσαι και φέτος στην καμπίνα με τον Αντώνη Ιωάννου;
«Η ομάδα μου αποτελείται από πέντε μηχανικούς, έναν φανοποιό, έναν ηλεκτρολόγο ηλεκτρονικό και έναν υπεύθυνο ομάδας. Εννοείται πως ο ρόλος του συνοδηγού έπεται σημαντικότητας του ρόλου του οδηγού. Στην καμπίνα, ναι, θα είμαι και φέτος με τον συνοδηγό μου, Αντώνη Ιωάννου».

Πόσο καθοριστική είναι η συμβολή του συνοδηγού στην τελική έκβαση κάθε αγώνα και τι οφείλεις στον δικό σου συνοδηγό;
«Η συμβολή του συνοδηγού είναι βαρυσήμαντη, πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα. Από τον συνοδηγό εξαρτώνται πολλά. Στην περίπτωση του δικού μου συνοδηγού, του Αντώνη Ιωάννου, θα έλεγα ότι ήταν ουσιαστική για τις επιτυχίες των τελευταίων δύο χρόνων».

Θα αγωνιστείς και φέτος με το Skoda Fabia R5; Ποια αυτοκίνητα χρησιμοποίησες από την αρχή της καριέρας σου;
«Από την αρχή που ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο άθλημα χρησιμοποίησα αρχικά το Ford Escort MKIII Cosworth Rwd, έπειτα το Lancia HF Delta Intergralle 4wd, εν συνεχεία το Honda Civic Vtec 1.6 Fwd, αργότερα το Renault Clio S1600 Fwd, το Mitsubishi Lancer Evo X Gr. N και τώρα το Skoda Fabia R5, με το οποίο, ναι, θα αγωνιστώ και φέτος».

Πώς θα περιέγραφες τη μέχρι σήμερα πορεία σου στο άθλημα;
«Είμαι ικανοποιημένος με τη μέχρι τώρα πορεία μου και περισσότερο για τις επιδόσεις του έτους 2018 κατά το οποίο κερδίσαμε όλους τους αγώνες στην Κύπρο. Φυσικά δεν εφησυχάζομαι και θα συνεχίσω να προσπαθώ, θέτοντας κάθε χρόνο και λίγο πιο ψηλούς στόχους».

Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες σου επιτυχίες;
«Οι μεγαλύτερες μου επιτυχίες θεωρώ ήταν η κατάκτηση των δύο Παγκύπριων Πρωταθλημάτων, το 2017 και το 2018 αλλά και η νίκη στο Cyprus Rally 2018, στο οποίο κερδίσαμε σημαντικούς αντιπάλους από το εξωτερικό».

Σκέφτεσαι να βγεις για αγώνες και εκτός Κύπρου φέτος;
«Πιθανότατα, αν οι περιστάσεις το ευνοήσουν, να πραγματοποιηθεί και αυτό». 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Υπόλοιπα: Τελευταία Ενημέρωση