Ανατριχιαστικές αλήθειες όταν έψαξε να βρει τους γονείς του (pics)

Μυστικά καλά κρυμμένα πίσω από μια υιοθεσία

Ο Paul μεγάλωσε στο Σικάγο με τους γονείς του Dora και Chester Fronczak και τον αδερφό του Dave. Όταν ήταν 10 ετών βρήκε κάποια παλιά αποκόμματα εφημερίδων και έμαθε την ανατριχιαστική αλήθεια. Είχε απαχθεί όταν ήταν μωρό.

Η Dora και ο Chester είχαν πει στον Paul το 1964 όταν τον είχαν αρπάξει από το νοσοκομείο στο Σικάγο όταν ήταν μιας μέρας. Η επανασύνδεση έγινε δύο χρόνια αργότερα όταν η αστυνομία του Νιου Τζέρσεϊ βρήκε ένα αγοράκι δύο ετών εγκαταλελειμμένο σε εμπορικό κέντρο που έμοιαζε στον γιο τους.

Επειδή δεν υπήρχαν τεστ DNA και βασίστηκαν μόνο σε μια φωτογραφία του Paul από τη στιγμή που γεννήθηκε, δεν υπήρχε τρόπος για την Dora και τον Chester να γνωρίζουν με βεβαιότητα αν το μικρό παιδί που βρέθηκε μόνο του ήταν στην πραγματικότητα ο γιος τους.

Ο Paul, σήμερα 54 ετών, είπε στη Sun ότι επειδή έμοιαζε στο αγνοούμενο μωρό οι γονείς του τον πήραν και προσπάθησαν να συνεχίσουν τη ζωή τους μετά την αρπαγή.

«Δεν υπήρχαν ακριβείς έλεγχοι DNA οπότε δεν θα μπορούσαν να είναι σίγουροι ότι ήμουν ο πραγματικός τους γιος». Εκείνος όμως είχε πάντα αμφιβολίες για το κατά πόσο ήταν οι βιολογικοί του γονείς. Έτσι το 2012 επιβεβαίωσε τις υποψίες του.

Πήρε ένα τεστ DNA και ρώτησε τους γονείς του αν ήθελαν να μάθουν την αλήθεια για την ταυτότητά του. Αρχικά φάνηκαν να το υποστηρίζουν αλλά στη συνέχεια άλλαξαν γνώμη. Δεν δέχτηκε την άρνησή τους και τους έστειλε το ειδικό κιτ για να ανακαλύψουν την αλήθεια.

Έτσι έμαθε και ότι δεν ήταν οι βιολογικοί του γονείς. Σταμάτησαν να του μιλάνε για ένα χρόνο επειδή αγνόησε τις επιθυμίες τους να μην τους στείλει το κιτ DNA. Εκείνος όμως ήθελε να ανακαλύψει την πραγματική του οικογένεια.

Ο αγώνας για την ταυτότητά του

Προσέλαβε έτσι έναν ειδικό γενεαλογικό γενεολόγο για να εντοπίσει τους βιολογικούς γονείς του. «Δουλέψαμε με τα οικογενειακά δέντρα που μοιράζονταν το ίδιο DNA με τον Paul. Ήταν τεράστια ανακούφιση που ήμασταν σε θέση να του δώσουμε μια απάντηση».

Το 2015 η Moore μπόρεσε να εντοπίσει την πραγματική του ταυτότητα. To όνομά του Jack Rosenthal. Έμαθε ορισμένα σκοτεινά μυστικά για τους βιολογικούς του γονείς. Η βιολογική του μητέρα ήταν αλκοολική και ο βιολογικός του πατέρας βετεράνος. Και οι δύο νεκροί.

Μέλη της οικογένειας του είπαν ότι είχε μια δίδυμη αδερφή, την Jill, που εξαφανίστηκε αφού παραμελήθηκε από τους βιολογικούς τους γονείς. Η οικογένεια Rosenthal δεν έμαθε ποτέ τι συνέβη με την Jill.

Ένας ξάδερφός του του είπε ότι οι γονείς τους τους κρατούσαν σε ένα κλουβί όταν ήταν μωρά. Ο Paul και η Jill έκλαιγαν συνέχεια. Εξακολουθεί να μην ξέρει πώς κατέληξε μόνος του σε ένα εμπορικό κέντρο. Πιστεύει ότι κάτι τραγικό συνέβη στην Jill και οι βιολογικοί του γονείς τον εγκατέλειψαν για να το καλύψουν.

«Περίμενα να αισθάνομαι απόλυτο ενθουσιασμό όταν έμαθα την πραγματική μου ταυτότητα. Αλλά δεν έγινε. Γιατί αμέσως έμαθα ότι είχε μια δίδυμη αδερφή που αγνοείται. Ο μόνος λόγος που ξεκίνησα αυτό το ταξίδι ήταν για να βρω τον γιο των γονιών μου Paul. Αν μάθαινα ποιος ήμουν και εγώ στην πορεία θα ήταν ένα bonus. Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι αυτό το μυστήριο θα αυξανόταν όσο βρήσκαμε περισσότερες απαντήσεις».

Ο πραγματικός Paul Fronczak όπως και η Jill δεν βρέθηκαν ποτέ. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι έχουν εντοπίσει πτώματα που θα μπορούσαν να ανήκουν στον βιολογικό της Dora και του Chester ή την Jill. O Paul σχεδιάζει την εκταφή για να μάθει την αλήθεια.

«Το καλύτερο μας στοιχείο για τον Paul Fronczak είναι δυστυχώς κάποιος που πέθανε πριν από πολλά χρόνια στο Τέξας. Θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε μέχρι να βρούμε τον πραγματικό Paul. Πήραμε επίσης κάποιες χρήσιμες συμβουλές για την Jill». O Paul θα κρατήσει το όνομα με το οποίο μεγάλωσε αλλά ελπίζει μια μέρα να το αλλάξει σε Jack Rosenthal.

Πηγή: Dailymail