ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Στο «κόκκινο» οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας του FIR Λευκωσίας

«Τριτοκοσμικές οι συνθήκες εργασίας»

Για τριτοκοσμικές συνθήκες εργασίας κάνουν λόγο σε ανακοίνωσή τους οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και στρέφουν τα «πυρά» τους μεταξύ άλλων και κατά της Νομικής Υπηρεσίας.

Σε ανακοίνωση που υπογράφουν το ΔΣ της Παγκύπριας Συντεχνίας Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (ΠΑΣΕΕΚ) και του ΔΣ του Συνδέσμου Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Κύπρου, σημειώνεται μεταξύ άλλων ότι οι ελεγκτές βρίσκονται πλέον σε οριακό σημείο, δίνοντας καθημερινό αγώνα για να αποφευχθούν αεροπορικές τραγωδίες. «Καθημερινά διεξάγουμε αγώνα για να μην έχουμε σύγκρουση αεροσκαφών στο FIR Λευκωσίας», λόγω «τραγικής έλλειψης προσωπικού», αναφέρουν χαρακτηριστικά


Ντροπή προκαλεί ο βανδαλισμός από ανεγκέφαλους στο Φαράγγι του Άβακα (pics)


Παράλληλα, σημειώνουν ότι πολλοί ελεγκτές εξέφρασαν την πρόθεση να εγκαταλείψουν το επάγγελμα λόγω των δυσκολιών, γεγονός που κάνει ακόμη πιο δύσκολη την κατάσταση, λόγω της έλλειψης προσωπικού. «Η σιωπή μας θα αποτελούσε συνυπευθυνότητα και συνενοχή εάν συνέβαινε εκείνο το οποίο όλοι φοβόμαστε».

Οι οργανώσεις ζητούν μακρόχρονη στρατηγική για την αεροναυτιλία και τη διαχείριση του FIR, με τη συμμετοχή όλων των αρμόδιων φορέων, επισημαίνοντας ότι «οι αριθμοί των αεροσκαφών αυξάνονται με ρυθμούς μεγαλύτερους από όσους μπορούν να διαχειριστούν με ασφάλεια οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, λόγω διαχρονικής έλλειψης προσωπικού σε επιχειρησιακές και διοικητικές θέσεις και ανεπαρκούς κτιριακής και τεχνολογικής υποδομής».

Οι ελεγκτές υπογραμμίζουν επίσης ότι η Νομική Υπηρεσία προέβη σε αλλαγές στον περί Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας Νόμος του 2016 «διαγράφοντας ή αλλοιώνοντας θεμελιώδεις διατάξεις».


70 αυτοκίνητα δημοπρατεί αύριο η Τράπεζα Κύπρου (Λίστα)


Ζητούν παράλληλα την παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας για να προωθηθεί η δημιουργία της κρατικής εταιρείας αεροναυτιλίας, ενώ τονίζουν την ανάγκη για μακρόχρονη στρατηγική για την αεροναυτιλία και τη διαχείριση του FIR, με τη συμμετοχή όλων των αρμόδιων φορέων.

Επισημαίνουν ότι στην Κύπρο «δεν υπάρχει σχέδιο, ούτε στρατηγική, ούτε στόχος, ούτε επενδύσεις για την αξιοποίηση του FIR», προσθέτοντας ότι «το τέλος αεροναυτιλίας που χρεώνουμε τις αεροπορικές εταιρείες είναι το τέταρτο χαμηλότερο σε 41 ευρωπαϊκές χώρες».

 

Πηγή: kathimerini.com.cy

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση

X
X