ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ομάδα Διορισίμων Θεολόγων: «Πρωτοφανής γκάφα και φιάσκο»

«Κανείς δεν παραιτήθηκε και δεν ανέλαβε τις ευθύνες του».

Ερωτήματα προς τους θεματοθέτες του δοκιμίου των Θρησκευτικών θέτει σε σημερινή ανακοίνωσή της η Ομάδα Διορισίμων Θεολόγων, η οποία συστάθηκε μετά την αναβολή της εξέτασης της 6ης Νοεμβρίου, που θα διεξαγόταν στο πλαίσιο της εφαρμογής του Νέου Συστήματος Διορισμών.

Υπενθυμίζεται πως τα δοκίμια των Θρησκευτικών, της Πληροφορικής, των Φυσικών Επιστημών, της Χημείας και της Φυσικής Αγωγής, που αφορούν τις εξετάσεις εκπαιδευτικών, αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα Υπουργείου Παιδείας, πριν την έναρξη των εξετάσεων, με το αρμόδιο Υπουργείο να διατάζει διοικητική έρευνα η οποία μέχρι στιγμής δεν έχει ολοκληρωθεί.

Η Ομάδα Διορισίμων Θεολόγων κάνει λόγο για «πρωτοφανή γκάφα» και «φιάσκο», σημειώνοντας ότι μέχρι αυτή την ώρα «κανείς δεν παραιτήθηκε και δεν ανέλαβε τις ευθύνες του».

«Είναι άξιο απορίας», αναφέρει, «τι προσπάθησαν να πετύχουν οι θεματοθέτες στο μάθημα των θρησκευτικών κάποια από τα θέματα που περιελάμβανε το γραπτό της 6ης Νοεμβρίου. Ενήργησαν δυστυχώς με τρόπο υποτιμητικό προς τους 110 διορισίμους Θεολόγους όσο και προς την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που προσπαθεί το ίδιο Υπουργείο να εφαρμόσει. Αγνοώντας, λοιπόν, ουσιαστικά την εκπαιδευτική μεταρρύθμισης αλλά και τους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας, ενήργησαν σε κάποιες περιπτώσεις με απαράδεκτο τρόπο», σημειώνει η νεοσυσταθείσα ομάδα.

Όπως προσθέτει η Ομάδα «νιώθουμε ότι οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας, της Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας και της Υπηρεσίας Εξετάσεων συμπεριφέρθηκαν υποτιμητικά στους επιστήμονες του κλάδου μας, ειδικά με το τον τρόπο εξέτασης», ενώ ευελπιστούν ότι οι θεματοθέτες στα δοκίμια της Παρασκευής (την ερχόμενη Παρασκευή θα εξεταστούν εκ νέου) θα αποφύγουν «τα προαναφερθέντα παράδοξα και θα δώσουν την ευκαιρία στους Θεολόγους να αποδείξουν τις ουσιαστικές τους γνώσεις επί τους θέματος».

«Αντιλαμβανόμαστε ότι χρειάζονταν μετρήσιμα αποτελέσματα, αλλά σε ένα καθαρά θεωρητικό μάθημα δεν μπορείς να λειτουργείς με αυτό τον τρόπο. Δεν αντιλαμβάνονται ότι πάνε κόντρα στην Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που προσπαθούν να πετύχουν. Αν θέλουν να προσλάβουν εκπαιδευτικούς που θα διαιωνίζουν τον απαρχαιωμένο τρόπο εκπαίδευσης τότε πολύ καλά ενεργούν. Αν θέλουν όμως να λειτουργήσουν ένα ανθρωποκεντρικό, μαθητοκεντρικό σύστημα, που βάση θα έχει ο μαθητής και όχι η ύλη (όπως λένε οι Δείκτες), τότε ας ξανασκεφτούν τον τρόπο εξέτασης», καταλήγει η Ομάδα Διορισίμων Θεολόγων.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση

X