ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

DroneView: Ο Γολγοθας χιλιάδων οδηγών στην Σπύρου Κυπριανού (Pic-Vid)

Μια συνηθισμένη μέρα της λεωφόρου Σπύρου Κυπριανού όπως την κατέγραψε η κάμερα

Ατελείωτες ουρές αυτοκινήτων, οδηγοί και επιβάτες σε απόγνωση ιδιαίτερα τις ημέρες με υψηλές θερμοκρασίες. Μια συνηθισμένη εικόνα για όσους χρησιμοποιούν εξ' ανάγκης τη λεωφόρο Σπύρου Κυπριανού (πρώην Τροόδους) στην είσοδο της Λευκωσίας. Μια οδική αρτηρία που ενώνει την είσοδο της Λευκωσίας με τον κυκλικό κόμβο Αρχαγγέλου και υποτίθεται ότι θα έδινε λύσεις σε όσους επιθυμούσαν να αποφύγουν την είσοδο στην πρωτεύουσα.

Ο συγκεκριμένος δρόμος όπως φαίνεται στα εναέρια πλάνα της κάμερας της «Κ», βρίσκεται σε διαρκή κυκλοφοριακή συμφόρηση καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας. Από το ύψος της οικίας του Γάλλου Πρέσβη έως και τον κυκλικό κόμβο της Λακατάμειας η κίνηση των οχημάτων διεξάγεται με ρυθμούς χελώνας.

Όποια μέτρα και αν έχουν παρθεί, η Σπύρου Κυπριανού παραμένει η πιο προβληματική Λεωφόρος της Λευκωσίας και θα παραμείνει ως έχει τουλάχιστον μέχρι το 2021 που υπολογίζεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της πρώτης φάσης του περιμετρικού Λευκωσίας.

Ωστόσο όπως υπολογίζεται στο Τμήμα Δημοσίων Έργων, τα προβλήματα στη Σπύρου Κυπριανού σε μεγάλο βαθμό θα παραμείνουν μέχρι την ολοκλήρωση των προγραμματιζόμενων παρεμβάσεων στη Λεωφόρο που προνοούν ανισόπεδους κόμβους αλλά και βυθίσεις της λεωφόρου σε κομβικά σημεία όπως στον κυκλικό κόμβο Τσερίου.

Στους προϋπολογισμούς του 2018

Ο περιμετρικός Αυτοκινητόδρομος Λευκωσίας, έργο άμεσης προτεραιότητας θα συνδέσει τους αυτοκινητόδρομους Λάρνακας-Λεμεσού και Λευκωσίας-Τροόδους αλλά και τους αξονικούς δρόμους του δευτερεύοντος και αστικού δικτύου και θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση αρκετών περιοχών της ευρύτερης αστικής περιοχής Λευκωσίας. Θα συντομεύσει το χρόνο διακίνησης από ανατολικά προς δυτικά και αντίστροφα, και θα διευκολύνει την προσπέλαση προς τις ορεινές περιοχές της Επαρχίας Λευκωσίας.

Ο περιμετρικός θα αρχίζει από την περιοχή Γερίου, θα συνδέεται με τον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας-Λεμεσού με ανισόπεδο κόμβο, θα διέρχεται βόρεια του Τσερίου και θα καταλήγει στον αυτοκινητόδρομο Ανθούπολης-Κοκκινοτριμιθιάς (Κόμβος Τροόδους). Επίσης θα διαλαμβάνει τμήμα του αυτοκινητόδρομου Λευκωσίας-Παλαιχωρίου από τον κόμβο Ανθούπολης μέχρι τον κόμβο Αναγυιών. Η φάση Α1, μήκους 7 χλμ περίπου, από τον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας – Λεμεσού (έξοδος Τσερίου/Χαλεπιανές) μέχρι την Λεωφόρο Τσερίου/Στροβόλου παρά τη βιοτεχνική περιοχή Λακατάμειας έχει εγκριθεί για συγχρηματοδότηση από το ανταγωνιστικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Διευκόλυνση Συνδέοντας την Ευρώπη - C.E.F. (Connecting Europe Facility), με ποσοστό 85%.

Κτυπά κόκκινο το κυκλοφοριακό

Τα στοιχεία από τις ημερήσιες μετρήσεις των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους είναι ενδεικτικά του τεράστιου προβλήματος που αντιμετωπίσει η Λευκωσία. Η ποσοστιαία αύξηση στην κυκλοφορία που παρατηρήθηκε εντός της πόλης από τον Ιούνιο 2015 μέχρι τον Ιούνιο 2017 ήταν 4-10% στις κύριες οδικές αρτηρίες ενώ ιδιαίτερα αισθητή είναι η αύξηση σε κύριες λεωφόρους της Λευκωσίας όπως οι λεωφόροι Γρίβα Διγενή και Στροβόλου. Στους αυτοκινητόδρομους η αύξηση είναι μεγαλύτερη και κυμαίνεται από 7-12% ιδιαίτερα στην είσοδο στη Λευκωσία όπου εισέρχονται πέραν των 34,000 οχημάτων την ημέρα στις τρείς λωρίδες στα Λατσιά και η αύξηση από το 2015-2017 είναι 11%.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση

X