ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Χάμιλτον: «Δεν είναι εύκολο να μάχεσαι με δυο!»

O πρωταθλητής είναι ακόμη προβληματισμένος με τον τρόπο που έχασε τον αγώνα

24sports team

info@24sports.com.cy

Τρεις μέρες μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στο Άλμπερτ Παρκ ο πρωταθλητής είναι ακόμη προβληματισμένος με τον τρόπο που έχασε τον αγώνα.

Ο Χάμιλτον εκκινούσε από την pole έχοντας πίσω τις δυο Ferrari: «Δεν είναι εύκολο να κοντράρεις μια ομάδα με δυο μονοθέσια όταν εσύ έχεις ένα» τόνισε ο Βρετανός που από ένα λάθος υπολογισμό στη στρατηγική βρέθηκε πίσω από το Φέτελ όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στον αγώνα. Στη Ferrari αποφάσισαν να ακολουθήσουν δυο διαφορετικές στρατηγικές για να φέρουν σε δύσκολη θέση το Χάμιλτον. Τράβηξαν μέσα το Ράικονεν στον 19ο γύρο και του άλλαξαν ελαστικά. Αυτό ήταν το νωρίτερο δυνατό για στρατηγική ενός πιτ στοπ.

Ο Φινλανδός έκανε 39 γύρους με τη μαλακή γόμα, ήταν η μεγαλύτερη απόσταση που διένυσε κανείς στον αγώνα με ίδια λάστιχα. Στη Mercedes υποχρεώθηκαν για να μην βρεθεί μπροστά τους ο Ράικονεν (undercut) ν’ ακολουθήσουν ίδια στρατηγική βάζοντας το Χάμιλτον στα πιτ στον επόμενο γύρο.

Τυπική/αναμενόμενη αντίδραση για να διατηρήσουν το προβάδισμα σε μια πίστα που το προσπέρασμα στα ίσα είναι πρακτικά αδύνατο παρά τις 3 ζώνες DRS που υιοθετήθηκαν για πρώτη φορά. Ο Φέτελ έμεινε με το ταλαιπωρημένο σετ ultrasoft (πάρα πολύ μαλακή γόμα) στην πίστα για 7 γύρους ακόμη. Βγαίνοντας ο Χάμιλτον η διαφορά ανάμεσά τους ήταν στα 14 sec και μέσα σε 4γύρους έπεσε στα 12sec. Ο Βρετανός κέρδιζε μισό sec ανά γύρο χάρη στα φρέσκα ελαστικά τα οποία δεν πίεζε ιδιαίτερα έχοντας στο μυαλό του ότι πρέπει ν’ αντέξουν για 38 γύρους.

newsauto.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X