ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Το νέο Nissan Qashqai (pics)

Το ανανεωμένο τετρακίνητο Qashqai αποτελεί μια ακόμη πιο ολοκληρωμένη πρόταση

24sports team

info@24sports.com.cy

Mετά τη δοκιμή της 4Χ2 1,5 dCi έκδοσης του ανανεωμένου Nissan Qashqai, επανερχόμαστε με την άκρως ενδιαφέρουσα για το ελληνικό ανάγλυφο 4Χ4 έκδοση, που συνδυάζεται με τον 1,6 dCi turbodiesel κινητήρα των 130 ίππων.

Σε σχέση με την μικρότερη diesel έκδοση η εικόνα ουσιαστικά δεν παρουσιάζει διαφορά (πέρα ίσως από το λογότυπο στο πίσω μέρος) και χαρακτηρίζεται πλέον από τις πιο έντονες ακμές, την νέα εμπρός μάσκα σχήματος V, το λογότυπο της Nissan να είναι μέσα σε διαφανές πλαστικό, τους νέους προφυλακτήρες, το καπό με τα έντονα νεύρα και τα νέα LED φανάρια εμπρός και πίσω. Το μοντέλο της δοκιμής «πατούσε» σε νέας σχεδίασης (έξτρα) 19άρες ζάντες, που γεμίζουν εντυπωσιακά του θόλους. Το καλό νέο είναι πως η τιμή της 1,6 dCi 4Χ4 έκδοσης παραμένει στα 26.990 ευρώ. Για την έκδοση με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς υπολογίστε 2.000 ευρώ λιγότερα.

Κινητήρας: Καμία αλλαγή, θετικό πρόσημο

Ο γαλλικός, 16βάλβιδος, 1,6 dCi πετρελαιοκινητήρας εφαρμόζει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (common rail, turbo μεταβλητής γεωμετρίας) για να αποδώσει 130 ίππους με 320 Nm ροπής (1.750 σ.α.λ.), όπως και πριν. Αν και κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. ο κινητήρας δείχνει κάπως ράθυμος, οι επιδόσεις σε τελική ανάλυση είναι πολύ καλές, ενώ και η λειτουργία του έδειξε πιο ραφιναρισμένη με ελάχιστο κραδασμό/κροτάλισμα και χαμηλότερα επίπεδα παραγόμενου θορύβου. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σφιχτή κλιμάκωση και άλλος ένας τομέας βελτίωσης είναι το θετικό του κούμπωμα, ενώ τέλος, η βελτιωμένη αεροδυναμική έρχεται να αντισταθμίσει την αύξηση του βάρους, παρουσιάζοντας ανάλογες ή και καλύτερες τιμές κατανάλωσης με το προηγούμενο Qashqai. Τα 6,9 λτ./100 χλμ. που καταναλώνει λοιπόν, είναι από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία των 4Χ4 μικρομεσαίων crossover.

Εσωτερικό: Πιο premium ύφος, το ίδιο ευρύχωρο

Aισθητά αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό του ανανεωμένου Qashqai. Ο διάκοσμος είναι ακόμα πιο σύγχρονος με πιο high-tech στοιχεία και πιο «μελετημένες» λεπτομέρειες που κάνουν πιο ευχάριστη την παραμονή στο εσωτερικό. Από τη στιγμή που θα κάτσεις στο νέο κάθισμα και πιάσεις το νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, αντιλαμβάνεσαι άμεσα την διαφορά στην απτή ποιότητα. Αρχικά κάθεσαι πολύ πιο «σωστά» και άνετα με το τιμόνι να έχει πιο κάθετη θέση και να είναι πιο μικρό, ενώ η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλύτερη, αναδεικνύοντας και συνολικά το επίπεδο ποιότητας κατασκευής.

Το αφρώδες υλικό στα πάνω μέρος του ταμπλό έχει πολύ καλή συναρμογή, ενώ και το φινίρισμα ειδικά των πιο σκληρών πλαστικών στο κάτω μέρος του ταμπλό «πείθουν», εκφράζοντας τον πιο premium χαρακτήρα του ανανεωμένου Qashqai. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη αφής του συστήματος infotainment NissanConnect το οποίο λαμβάνει πλέον δορυφορική πλοήγηση και υποστηρίζει ψηφιακό ραδιόφωνο, ενώ νέα είναι και η οθόνη 5ιντσών ανάμεσα στα δυο βασικά όργανα του πίνακα οργάνων, όπως και τα πάνελ του κλιματισμού και οι αεραγωγοί του. Οι εσωτερικοί χώροι του Nissan Qashqai παραμένουν αμετάβλητοι και επαρκούν σε κάθε περίπτωση για τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας και των αποσκευών τους. Τα 430 λτ. πάντως του τελευταίου είναι λίγα για τα δεδομένα του ανταγωνισμού.

Οδική συμπεριφορά: Πιο άνετο & πιο ευχάριστο εντός & εκτός δρόμου

Με τις κατάλληλες επεμβάσεις στην ανάρτηση (ρύθμιση, νέα σινεμπόκ, παχύτερες αντιστρεπτικές), την καλύτερη αεροδυναμική και την ανάλογη ηχομόνωση, το Nissan Qashqai αφήνει πίσω την «πλαδαρή» αίσθηση και προσφέρει αισθητά βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και μια καλύτερη οδηγική εμπειρία. Ακόμη και με τους τροχούς των 19 ιντσών του μοντέλου της δοκιμής, οι κακοτεχνίες λειαίνονται μια χαρά και κυρίως χωρίς θορύβους και βρόντους (πλέον). Η κλίση είναι πιο περιορισμένη και το αμάξωμα «ακούει» πιο άμεσα στο σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα να καθίσταται και πιο αποτελεσματικό στην σβέλτη κίνηση. Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης, περιλαμβάνοντας το σύστημα Active Return Control το οποίο βοηθά στην καλύτερη επαναφορά του, όχι όμως και την αίσθηση παραμένοντας ελαφρύ.

Με την βοήθεια και της «έξυπνης» ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης (με επιλογή ανάμεσα σε δικίνηση, αυτόματη τετρακίνηση και κλειδωμένη τετρακίνηση) το Qashqai στρίβει απόλυτα ουδέτερα και με ασφάλεια, τη στιγμή που ο οδηγός λαμβάνει και την απαραίτητη πλέον αίσθηση για τα τεκταινόμενα. Τα τεχνολογικά προηγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που διέθετε και στην προ ανανέωσης γενιά του, δίνουν και εδώ το παρών σε πιο εξελιγμένη μορφή (σύντομα θα προσφέρεται και με χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης), αποτελώντας ένα από τα βασικά γνωρίσματα του ανανεωμένου Qashqai. Οι τροχοί των 19 ιντσών με τα ασφάλτινα ελαστικά δεν είναι ότι καλύτερο για εκτός δρόμου περιηγήσεις, ωστόσο η απόσταση των 188 χλστ. από το έδαφος και η τετρακίνηση βοηθούν στην περιπέτεια της καθημερινότητας.

Με δεδομένη την αναβάθμισή του σε όλους τους τομείς αλλά και τον πολύ καλό 1,6 dCi κινητήρα των 130 Aίππων, το ανανεωμένο τετρακίνητο Qashqai αποτελεί μια ακόμη πιο ολοκληρωμένη πρόταση με αυξημένη προστιθέμενη αξία και premium ύφος, χωρίς αύξηση στην τιμή.

Πηγή: autotriti.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO