ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Το νέο αυτόματο Hyundai Tucson

Το Hyundai Tucson αποτελεί μια από τις «τίμιες» νέες προτάσεις που αξίζει κανείς να βάλει στη λίστα αγοράς

24sports team

info@24sports.com.cy

Με δεδομένο πως το καθεστώς της αντιπροσώπευσης της Hyundai στη χώρα μας βρίσκει ξανά τα πατήματά του και σταδιακά ανεβάζει ρυθμό στις «μηχανές» του, επανερχόμαστε στο Tucson, το μικρομεσαίο SUV της κορεάτικης φίρμας, το οποίο μετά την βενζινοκίνητη, 4Χ4, έκδοση με τον 1,6 turbo κινητήρα (τεύχος 13/2017), δοκιμάζουμε και την πετρελαιοκίνητη έκδοχη.

Μάλιστα, πρέπει να σημειώσουμε εδώ πως η χειροκίνητη 1,7 CDRi έκδοση αποδίδει 115 άλογα, αλλά αυτή της δοκιμής, που συνδυάζεται με το in-house κατασκευασμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DCT, αποδίδει 141 ίππους. Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις πάντως δεν προσφέρεται τετρακίνηση και έτσι οι κινητήριοι τροχοί είναι πάντα οι μπροστινοί.

Τίποτα στην εξωτερική σχεδίαση του μήκους 4.475 χλστ. νέου Tucson -υπενθυμίζουμε πως αντικατέστησε το iX35 με επαναφορά ενός σπουδαίου για την Hyundai ονόματος- δεν δηλώνει τις diesel καταβολές και κυρίως τίποτα δεν αλλάζει στην όμορφη σκηνική παρουσία του μοντέλου. Αναμφίβολα το Tucson μπορεί περιληφθεί στα όμορφα της κατηγορίας, αφού χωρίς πολλή οπτική «φασαρία» καταφέρνει και παρουσιάζει ένα μοντέρνο στυλ συνδυασμένο με σωστές αναλογίες και «ευρωπαϊκό» αέρα. Η τιμή για την έκδοση GL Access είναι 25.990 ευρώ, που πέρα από το αυτόματο κιβώτιο φυσικά, εμφανίζει ένα άρτιο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας με στάνταρ (μεταξύ άλλων) τροχούς αλουμινίου, αισθητήρα φώτων, ηχοσύστημα, air condition, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα.

Ο, 1,7 CRDi όταν συνδυάζεται με το 7-DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αποδίδει 141 άλογα και 340 Nm ροπής αντί των 115 ίππων και των 280 Nm της έκδοσης με το χειροκίνητο κιβώτιο. Στην πράξη το μοντέλο της δοκιμής δείχνει τη δύναμή του με καλές επιδόσεις (μάλιστα αντί για τα 11,5 δλ, που ανακοινώνει η Hyundai για το 0-100 εμείς είδαμε 10,5 δλ.), ειδικά με την επιλογή Sport, που τονίζει την απόκριση, επιτρέπει το ανέβασμα στροφών μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. και κολακεύει τη λειτουργία του κιβωτίου. Το τελευταίο κατεβάζει γρήγορα όταν πατάς το γκάζι και ανεβάζει ομαλά όταν το αφήνεις για να μην επιβαρύνεται η κατανάλωση. Οι μετρήσεις μας για την τελευταία έδειξαν μέση τιμή 7,6 λτ./100 χλμ, που απέχει από τις υποσχέσεις της Hyundai (4,9 λτ./100 χλμ.), ωστόσο δεν είναι υπερβολική για το μέγεθος και την απόδοση του αυτοκινήτου.

Καλοφτιαγμένο, γεροδεμένο και απόλυτα εργονομικό, το εσωτερικό του Hyundai Tucson σε υποδέχεται με τον καλύτερο τρόπο: Η περιμετρική ορατότητα είναι πολύ καλή, η θέση οδήγησης δεν απέχει από τα ευρωπαϊκά στάνταρ, το ταμπλό είναι ντυμένο με μαλακό πλαστικό στο μεγάλο κεντρικό τμήμα του, αφήνοντας πιο σκληρά υλικά για το κομμάτι πάνω από τον πίνακα οργάνων και το αντίστοιχο χαμηλά εμπρός από το συνοδηγό, ενώ τριγμοί και αστοχίες συναρμογής απλά λάμπουν δια της απουσίας τους. Στα θετικά και οι χώροι για μικροαντικείμενα οι οποίοι μαρτυρούν ένα δραστήριο, εκδρομικό και οικογενειακό προφίλ. Το Tucson έχει άνετους χώρους στην καμπίνα, ακόμη και για 5 μεγαλόσωμους επιβάτες, όντας από τα μοντέλα της κλάσης του, που πρωταγωνιστούν σε αυτόν τον τομέα. Το πορτ-μπαγκάζ των 488 λτ. με κανονική ρεζέρβα (ή 513 με κιτ επισκευής που είναι έξτρα) έχει καλό πλάτος, παρά την αισθητή διείσδυση των θόλων στο χώρο του, αλλά είναι σχετικό ρηχό.

Θα ξεκινήσουμε από το προφανές, που είναι η ευκολία στη χρήση και ο αγχολυτικός χαρακτήρας του αυτόματου, πετρελαιοκίνητου Hyundai Tucson, ειδικά μέσα στην πόλη. Σε συνδυασμό με την ήσυχη κύλιση, την σχετικά αθόρυβη και αποτελεσματική λείανση των ανωμαλιών από την ανάρτηση και την άνεση από τα καθίσματα, το αυτόματο κορέατικο SUV όχι μόνο δεν προβληματίζει στην καθημερινότητα, αλλά σου λύνει τα χέρια! Από εκεί και πέρα, έξω από την πόλη, οι κλίσεις είναι υπαρκτές χωρίς να ενοχλούν και ταιριάζουν με το ήπιο σε ρύθμιση τιμόνι, που με την επιλογή sport σφίγγει παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση η πληροφόρηση είναι ικανοποιητική και το τιμόνι αποδεικνύεται «σίγουρο» και στον αυτοκινητόδρομο όπου το Tucson επιδεικνύει πολύ ευχάριστη ευθυβολία και χαρακτηριστική σταθερότητα. Η σβέλτη οδήγηση στις στροφές θα αποκαλύψει τον σίγουρα όχι σπορ, αλλά ώριμο χαρακτήρα του Tucson, που αντιδρά προοδευτικά, προβλέψιμα και ελεγχόμενα στα φαινόμενο της υποστροφής, που εμφανίζονται όταν κανείς το παρακάνει. Όταν οι τροχοί πατήσουν χώμα οι φυσιολογικοί περιορισμοί μπαίνουν από τη σχετικά συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.), τα ασφάλτινα ελαστικά και την απουσία τετρακίνησης. Από εκεί και πέρα όμως αν σώνει και καλά πιέσεις σε ανωφέρειες με σαθρό έδαφος, τότε το στοπ θα μπει από την ευαισθησία του κιβωτίου, το οποίο ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία και σε καλεί με σχετικό μήνυμα στον πίνακα οργάνων για ολιγόλεπτη στάση ξεκούρασης…

Πηγή: autotriti.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X