ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τα 2 νέα sexy μοντέλα Audi (pics)

2 ολόφρεσκα sport μοντέλα με sexy εμφάνιση, που ετοιμάζει η Audi για τα επόμενα 2 χρόνια. Από που επηρεάστηκαν και τι νέο φέρνουν;

What is new
- Nέο Q1
- Aνυψωμένο αμάξωμα, cool χαρακτήρας, προαιρετικά 4x4
- Nέο A3 SportCoupe
- Κουπέ μετεξέλιξη του τρίθυρου Α3

Προβάδισμα μέσω και της σχεδίασης θέλει να αποκτήσει η Audi. Το σλόγκαν «Vorsprung durch Τechnik» το οποίο υποδηλώνει την πρωτοπορία στην οποία στοχεύει η Audi στο τεχνικό κομμάτι θέλει να το μετατρέψει άτυπα σε «Vorsprung durch Design». Και μεγάλη μερίδα του κοινού θεωρεί ότι χωρίς τον Μαρκ Λίχτε στη θέση του επικεφαλής σχεδιασμού, ο στόχος αυτός θα δυσκόλευε πάρα πολύ. Φαίνεται ότι η έλευση του νέου ντιζάινερ έχει δώσει νέο αέρα στην Audi και έχει δώσει αρκετή ώθηση στην εικόνα της εταιρείας την οποία μέχρι πρότινος διαμόρφωναν κυρίως οι τεχνοκράτες.

Τελευταίο δείγμα της παλιάς φρουράς αποτελεί για πολλούς το νέας γενιάς Α8, το μνημειώδες high-tech όχημα που είδαμε μέσα στο 2017 και το οποίο λέγεται ότι ακριβώς επειδή άλλαξε πολλές φορές πορεία εξέλιξης απορρόφησε πόρους 4 δις ευρώ!

Πρωταγωνιστικός ρόλος για το στόλο των «Q»

-Audi Q1 από το 2019
H «ομάδα» που φέρνει σταθερά τα χρήματα τα τελευταία χρόνια είναι φυσικά εκείνη των «Q» μοντέλων. Ειδικά μετά την αποδοχή που βρήκε το Q2, το τμήμα των πωλήσεων θέλει να πατήσει κι άλλο το γκάζι βάζοντας στο στόχαστρο φυσικά πρωτίστως τη γενιά των social media. Η επόμενη μεγάλη επιτυχία στο κομμάτι αυτό θεωρείται ότι θα είναι το SUV που θα προκύψει πάνω στη βάση του Α1. Μπορεί όμως μια παραλλαγή του Α1 να τραβήξει τόσο πολύ στο κομμάτι των lifestyle πωλήσεων; Μα βέβαια! Και το ΔΣ φαίνεται ότι με ευκολία θα το ονόμαζε Q1.

Το νέο όχημα θα χρησιμοποιήσει πολλά στοιχεία από το VW T-Cross, το μικρό SUV κάτω από το T-Roc, αλλά και από το SEAT Arona το οποίο επίσης θέλει να ανακατέψει τον κλάδο των μικρών crossover. To ζήτημα είναι να μη χαθεί κι εδώ χρόνος όπως συνέβη στους κόλπους της BMW κατά τη μετάβαση από το πρότζεκτ «Σειρά 1 Sport Cross», το οποίο δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, έως τη σημερινή Χ2. Σαν επιρροή από πλευράς φιλοσοφίας θα μπορούσε κανείς να ορίσει αυτοκίνητα όπως το Citroen C4 Cactus. H Audi λοιπόν δε σχεδιάζει κάποιο κλασσικό 4x4 για τον… κυνηγό, αλλά ένα σπορτίφ χάτσμπακ με casual εμφάνιση, ανυψωμένο θάλαμο επιβατών, λειτουργικό χαρακτήρα και με την τετρακίνηση στη λίστα με τα έξτρα.

Το λανσάρισμα θα γίνει περίπου το 2019 και το εύρος τιμών θα είναι περίπου από 19.000 έως 29.000 ευρώ. Η παραγωγή θα γίνεται στο Μαρτορέλ, από τη SEAT, η οποία επί τη ευκαιρία να πούμε ότι από το 2021 θα παράγει και μια υβριδική μονάδα για λογαριασμό του ομίλου με ισχύ 70 kW και ροπή 230 Nm.

H γκάμα του Α3 είναι έτοιμη και τακτοποιημένη.

-Audi A3 SportCoupe από το 2020
H Αudi θέλει όμως να επιτεθεί και στην κλάση πάνω από το Α1. Και μάλιστα με διπλό χτύπημα. Πρώτο βήμα είναι το A3 SportCoupe, ένα σχέδιο το οποίο πορεύεται χρόνια και ίσως κάποιοι το θυμάστε από πιο παλιά ως TT Sportback. Δεύτερο βήμα θα είναι το Q4 το οποίο επίσης είχε ξεκινήσει ως παρακλάδι της γκάμας του ΤΤ και είχε τον προσωρινό κωδικό «ΤΤQ».

Σε αμφότερα τα μοντέλα, αλλά κυρίως στο Α3 Sportcoupe σκοπός της Audi είναι να περάσει αρκετό από το στιλ του ΤΤ. Ειδικά για το Sportcoupe θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ο διάδοχος του τρίθυρου Α3, το οποίο δε θα συνεχίσει. Αντιθέτως για την Audi είναι πιο λογικό να βγάλει μοντέλο το οποίο θα τα βάλει πιο άνετα με τη Mercedes CLA αλλά και με το Gran Coupe σχέδιο που ετοιμάζει η BMW για τη Σειρά 2. Φαίνεται πάντως ότι παρόλο που η Audi κινείται πάνω σε θολά όρια ανάμεσα σε χάτσμπακ, κουπέ και και στέισον βάγκον χαρακτηριστικά, ένα αληθινό Avant στο επίπεδο των μικρομεσαίων δεν πρόκειται να προκύψει. Αντιθέτως το σεντάν μοντέλο θα συνεχίσει κανονικά στο πρόγραμμα του Α3. Προς το παρών πάντως, το σχέδιο για μια απάντηση στην Active Tourer της BMW ή τη B-Class της Mercedes, υπάρχει, αλλά δύσκολα θα βγει από το συρτάρι της εταιρείας.

Τεχνικά το A3 SportCoupe θα μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το A3 Sportback γεγονός που σημαίνει ότι θα ξεκινά από 115 ίππους και 1.000 κ.εκ. ενώ θα ξεπερνά τους 300 και 400 ίππους για τα S3 SportCoupe και RS 3 SportCoupe αντίστοιχα.

Η άποψή μας
Η Audi δε χρειάζεται περίπλοκους σχεδιασμούς νέων μοντέλων προκειμένου να βάλει περισσότερο χρώμα στη γκάμα της. Προς όφελός της είναι επίσης ότι στρέφεται προς πιο προσιτά οικονομικά στρώματα της αγοράς.

Πηγή: autotriti.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO