ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
24 sports

Συγκινήσεις και ανατροπές υπόσχεται το Ράλι Ντακάρ 2019 (vid)

Θα πραγματοποιηθεί εξολοκλήρου σε μία χώρα και πιο συγκεκριμένα στο Περού

24sports team

24sports team

info@24sports.com.cy

Ξεκινά αύριο, 7 Ιανουαρίου 2019, το 41ο Ράλι Ντακάρ, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί δέκα ημέρες αργότερα. Για πρώτη φορά στην ιστορία του πιο φημισμένου μαραθώνιου αγώνα των μηχανοκίνητων σπορ, το Ράλι Ντακάρ θα πραγματοποιηθεί εξολοκλήρου σε μία χώρα και πιο συγκεκριμένα στο Περού.

Το σύνολο των χιλιομέτρων μέχρι τον τερματισμό ανέρχεται σε περίπου 5.000 χιλιόμετρα, από τα οποία γύρω στις 3.000 χιλιόμετρα αφορούν τις Ειδικές Διαδρομές. Να σημειώσουμε επίσης, ότι το εφετινό Ντακάρ είναι το μικρότερο σε μήκος διαδρομών στην ιστορία του θεσμού, ωστόσο οι διοργανωτές του υπόσχονται μεγάλες συγκινήσεις.

Όπως τονίζει ο αγωνιστικός διευθυντής του 41ου Ράλι Ντακάρ, Ετιέν Λαβίν, «οι διαδρομές θα είναι μικρές, αλλά υψηλής έντασης. Θα πρέπει να είσαι σε καλή φυσική κατάσταση, για να αντεπεξέλθεις χωρίς προβλήματα». Περίπου το 70% των διαδρομών διασχίζει ερήμους, ενώ να τονίσουμε ότι και το 2018 το πρώτο κομμάτι του περυσινού Ντακάρ στο Περού ήταν το δυσκολότερο του αγώνα. Όπως κάθε χρονιά, έτσι και εφέτος θα παίξουν καθοριστικό ρόλο η πλοήγηση και η σωστή τακτική σε έναν αγώνα, όπου οι ανατροπές βρίσκονται σε ημερήσια διάταξη.

Οι διοργανωτές έχουν προχωρήσει πάντως σε σημαντικές αλλαγές, ώστε να μην παίζει η τακτική κυρίαρχο ρόλο σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα ξεκινούν οι οδηγοί με διαφορά τριών λεπτών μεταξύ τους ανάλογα με τα αποτελέσματα της προηγούμενης ημέρας, δηλαδή ο νικητής της θα εκκινεί πρώτος. Ωστόσο αυτό δεν θα ισχύει πάντα, καθώς στις Ειδικές Διαδρομές 5 και 9 προβλέπονται ομαδικές εκκινήσεις για τους πρώτους οδηγούς της κατάταξης, όπως σε αγώνες μοτοσικλέτας μότοκρος. Επίσης στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή θα ξεκινήσουν πρώτα τα αυτοκίνητα και όχι οι μοτοσικλέτες, όπως συνηθίζεται στο Ράλι Ντακάρ, κάτι που βρίσκει σύμφωνους τους αναβάτες, καθώς τα ίχνη των προπορευόμενων αυτοκινήτων διευκολύνουν τον προσανατολισμό τους.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον αναμένεται να έχει και η όγδοη Ειδική Διαδρομή, η επωνομαζόμενη «Super Ica». Εδώ θα ξεκινήσουν μαζί οι δέκα γρηγορότερες μοτοσικλέτες, τα δέκα γρηγορότερα αυτοκίνητα και τα πέντε γρηγορότερα φορτηγά της προηγούμενης ημέρας, οπότε προβλέπεται πραγματικός πανικός! Θα υπάρξει επίσης μία μαραθώνια Ειδική Διαδρομή διάρκειας δύο ημερών πριν το…ρεπό για τους αγωνιζόμενους στις 12 Ιανουαρίου. Σε μία από τις Ειδικές Διαδρομές θα απαγορεύεται, να βοηθήσουν οι μηχανικοί της ομάδας τους οδηγούς τους, ωστόσο επιτρέπεται αλληλοβοήθεια μεταξύ των αγωνιζόμενων οδηγών!

Για πρώτη φορά, προσφέρεται μία δεύτερη ευκαιρία στους οδηγούς, που θα εγκαταλείψουν στο πρώτο μέρος του Ράλι Ντακάρ. Εφόσον λοιπόν μπορούν να επισκευάσουν τα οχήματά τους, έχουν το δικαίωμα να ξαναμπούν στο ράλι μετά το ρεπό της 12ης Ιανουαρίου και να συμμετέχουν στο τελικό σκέλος σε έναν δικό τους αγώνα με ξεχωριστή βαθμολογία. Ωστόσο, δεν θα επιτρέπεται να ξεκινούν στο Top 25 των υπόλοιπων Ειδικών Διαδρομών, για να μην επηρεάσουν τη μάχη για τη νίκη και τις πρώτες θέσεις.

gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

X