ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
24 sports

Σημαντική άνοδος για τη δημοφιλία της Formula 1!

Το 2018 ήταν μία καλή πολύ καλή χρονιά

24sports team

24sports team

info@24sports.com.cy

Το 2018 ήταν μία καλή χρονιά για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς 490,2 εκατομμύρια θεατές παρακολούθησαν τους αγώνες της.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Liberty Media, τόσο τα νούμερα της τηλεθέασης, όσο και οι αντίστοιχοι αριθμοί στα Social Media εντός του 2018, έχουν αυξηθεί σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Πιο αναλυτικά, η σεζόν που ολοκληρώθηκε στις 25 Νοεμβρίου του 2018, έτυχε εξαιρετικής δημοφιλίας, καθώς 490,2 εκατομμύρια μοναδικοί θεατές παρακολούθησαν τους αγώνες, μία αύξηση της τάξης του 10% περίπου σε σχέση με το 2017.

Το παραπάνω ποσοστό μπορεί να φτάσει και το 14%, αν κάποιος επικεντρωθεί στις 20 μεγαλύτερες αγορές της Formula 1 ανά την υφήλιο, ενώ σε κάποιες χώρες τα ποσοστά ήταν ακόμη μεγαλύτερα, όπως για παράδειγμα στην Ινδία (+87%), στη Γαλλία (+51%), στη Ρωσία (+27%) και στις ΗΠΑ (+20%). Οι περισσότεροι τηλεθεατές (115,2 εκατομμύρια) προέρχονται από τη Βραζιλία, ακολουθεί η Κίνα με 68 εκατομμύρια τηλεθεατές και οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής με 34,2 εκατομμύρια θεατές.

Παράλληλα στις 20 μεγαλύτερες αγορές (σε αλφαβητική σειρά: Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ινδονησία, Ιταλία, Μεξικό, Ολλανδία, Αφρική, Ινδία, Λατινική Αμερική, Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες), σχεδόν 1,59 δισεκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν το 2018 έστω και μια φορά κάποιον αγώνα της Formula 1 στους τηλεοπτικούς τους δέκτες (αύξηση 3% σε σχέση με το 2017), με το νούμερο να αυξάνεται στα 1,758 δισ. σε παγκόσμιο επίπεδο. Σημείωση: Το 61% των νέων τηλεθεατών ήταν ηλικίας κάτω των 35 ετών.

Μεταξύ των αγώνων, νικητής της τηλεθέασης ανακηρύχθηκε το Γκραν Πριν στο Μονακό, το οποίο παρακολούθησαν περισσότεροι από 110 εκατομμύρια άνθρωποι (αύξηση 10%), ενώ ακολούθησαν αυτά του Μπαχρέιν, της Γαλλίας, της Αυστρίας, της Μεγάλης Βρετανίας, της Ιταλίας και του Μεξικό, τα οποία παρακολούθησαν πάνω από 90 εκατομμύρια άνθρωποι, το καθένα! Τέλος σημαντική ήταν και αύξηση, τόσο στο site Formula1.com, όσο και στα Social Media (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube).

gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Formula 1  |  Auto

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Η Alfa Romeo επέστρεψε στη F1

Η Alfa Romeo επέστρεψε στη F1

Η ιταλική εταιρεία θα συμμετέχει από φέτος αποκλειστικά με το όνομά της, αλλά το εργοστάσιό της θα παραμείνει στο Χίνβιλ ...
 |  AUTO
X