ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Πραγματική Porsche η νέα Cayenne Turbo! (pics)

Κορυφαίο πολυτελές SUV ή supercar; Γιατί όχι και τα δύο, σκέφτηκε η Porsche και κατασκεύασε τη νέα Cayenne Turbo, που προσφέρει, μεταξύ άλλων, κορυφαίες επιδόσεις.

Κορυφαίο πολυτελές SUV ή supercar; Γιατί όχι και τα δύο, σκέφτηκε η Porsche και κατασκεύασε τη νέα Cayenne Turbo, που προσφέρει, μεταξύ άλλων, κορυφαίες επιδόσεις.

Άνεση λιμουζίνας, ικανότητες SUV και επιδόσεις από supercar χαρακτηρίζουν τη νέα Porsche Cayenne Turbo, που δείχνει πιο ολοκληρωμένη από ποτέ. Η νέα γενιά του γερμανικού SUV αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης και εφοδιάζεται με έναν κινητήρα biturbo, με οκτώ κυλίνδρους σε διάταξη V και 4.0 λίτρα κυβισμό. Το αποτέλεσμα είναι 550 ίπποι και 770 Nm ροπή στρέψης, ενώ ένα αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S μοιράζει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς.

Το αποτέλεσμα είναι ότι αυτή η Cayenne κοντράρει στα ίσια ακόμη και τις 911, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,1 ή 3,9 δευτερόλεπτα, αν εφοδιάζεται με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono. Η τελική ταχύτητα, βρίσκεται στα 286 χλμ./ώρα! Ωστόσο η Porsche δεν έδωσε βάση μόνο στις επιδόσεις. Η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση προσφέρει έξι διαθέσιμα επίπεδα απόστασης από το έδαφος και μαζί με αυτά, υπάρχουν πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης για δρόμο ή χώμα.

Ένα σύστημα Torque Vectoring Plus χωρίζει τη ροπή που φτάνει στον πίσω άξονα ανάμεσα στον αριστερό και το δεξή τροχό, ανάλογα με την περίσταση και τις απαιτήσεις, ενώ υπάρχει μέχρι και αναδιπλούμενη αεροτομή οροφής για επιπλέον κάθετη δύναμη στα «πολλά». Η τελευταία παίρνει διαφορετικές κλίσεις και λειτουργεί και σαν φρένο, όταν ο οδηγός εκτελεί φρενάρισμα πανικού. Ενδεικτικά, το φρενάρισμα από τα 250 χλμ./ώρα τελειώνει δύο μέτρα νωρίτερα, με το «αερόφρενο» σε λειτουργία.

Το σύστημα πέδησης από την άλλη εφοδιάζεται με ατσάλινους δίσκους, ωστόσο ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει τα extra κεραμικά για ακόμη καλύτερη απόδοση. Στα της εξωτερικής εμφάνισης, η Cayenne Turbo ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες της γκάμας χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα ειδικά LED φώτα και τις ζάντες αλουμινίου των 21 ιντσών. Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν διαφορές, παραμένοντας το ίδιο εντυπωσιακό. Κορυφαία είναι η νέα οθόνη πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα και τα ανατομικά καθίσματα που ρυθμίζονται προς 18 κατευθύνσεις, για να βολευτεί και ο πιο... περίεργος. Οι τιμές της νέας Porsche Cayenne Turbo ξεκινούν από τις 138.850€ στη γερμανική αγορά.

gazzetta.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Porsche  |  Cayenne  |  Turbo

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO