ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Πως άντεξε το ΤΤ ενώ Z4 και SLK εξαφανίστηκαν;

Πως κατάφερε το TT να αντέξει στο χρόνο, όταν ο ανταγωνισμός σιγά σιγά σχεδόν χάθηκε;

Όταν κάποτε βάζαμε στην κόντρα τα δίπορτα σπορ μοντέλα των τριών γερμανικών εταιρειών, οι SLK και Z4 στέκονταν απέναντι στο ΤΤ και έφτιαχναν ένα εκρηκτικό μείγμα. Σήμερα που είναι; Πως κατάφερε το ΤΤ να συνεχίσει ενώ οι ανταγωνιστές του εξαφανίστηκαν;
 
Ας ξεκαθαρίσουμε για αρχή πως η SLK φυσικά υπάρχει ακόμη, ως SLC, όμως το μοντέλο δεν θα έχει αντικαταστάτη και στο τέλος του κύκλου του απλά θα αποσυρθεί, όπως αποσύρθηκε και η BMW Ζ4 στο τέλος του δικού της κύκλου πέρσι.
 
Έτσι, μετά από μία κόντρα που κράτησε τρεις γενιές (αν μετρήσει κανείς και την Z3), το ΤΤ θα συνεχίσει μόνο του, χωρίς ανταγωνισμό, εκτός ίσως από το δίδυμο MX-5, FIAT 124 Spider  που όμως έχουν πιο πολλές διαφορές παρά κοινά με το ΤΤ.
 
Και η Audi συνεχίζει μόνη, σε μία κατηγορία που θα περίμενε πως αν άντεχε κάποιος θα ήταν αυτός που θα βρισκόταν πιο κοντά στη ρίζα του roadster, του δίπορτου, διθέσιου πισωκίνητου μικρού καμπριολέ. Αν έβαζε κανείς στοίχημα πριν 10 χρόνια, μάλλον η Ζ4 θα ήταν φαβορί. Κι όμως.
 
Πως τα κατάφερε το ΤΤ και όχι οι άλλοι; Βλέπεις το ΤΤ, παρά την αλουμινένια βάση του, παρά τον εκρηκτικό του χαρακτήρα, παρά τα μοναδικά του χαρακτηριστικά, βρίσκεται σε ότι έχει να κάνει με την εξέλιξη και την παραγωγή του, κάτω από την ομπρέλα των μοντέλων που μοιράζονται μηχανικά στοιχεία με το VW Golf. Ανήκει δηλαδή στο πλαίσιο οικονομίας κλίμακας που του επιτρέπουν να έχει ένα μεγάλο αριθμό ακριβών μερών που μοιράζεται με άλλα μοντέλα (πολύ) μαζικής παραγωγής. Και έτσι το κόστος παραμένει σχετικά χαμηλό. Τόσο ώστε να μπορεί η Audi να “ρίξει” αλουμίνιο χωρίς να το αυξήσει, αλλά και να διατηρήσει το μοντέλο στην παραγωγή χάρη στα κοινά του στοιχεία.
 
Είναι όμως μόνο αυτό; Το κόστος; Πιθανώς όχι. Η Audi έχει βρει μία συνταγή για τα σπορ μοντέλα της που λέει «όλα σε όλους». Δηλαδή όλοι όσοι οδηγήσουν ένα ΤΤ μπορούν να απολαύσουν το αυτοκίνητο στο 100% της απόδοσής του. Να το έχουν «όλο». Αυτό το κερδίζουν με την ουδετερότητα, από τη μία, στην οδική συμπεριφορά, χωρίς εξάρσεις του πίσω μέρους (αφού είναι βασικά προσθιοκίνητο), αλλά και στον πληθωρικό χαρακτήρα των κινητήρων που δίνουν πολύ «γκάζι» με λίγο πάτημα. Μια λογική που κάνει τους αγοραστές του μοντέλου να επιστρέφουν σε κάθε γενιά του και έχει βάλει το ΤΤ στην καρδιά ενός κοινού που το προτιμά κάθε φορά.
 
Και έτσι το ΤΤ συνεχίζει εκεί που ο ανταγωνισμός σταματά. Αν και η BMW θα δώσει νέο μοντέλο στη θέση της Ζ4 κάποια στιγμή, προς το παρόν, και παρά την άφιξη της 1.600άρας SLC, το ΤΤ παίζει μάλλον μόνο.
 
Άξια; Πιθανώς. Εσείς πως βλέπετε την κατηγορία χωρίς σημαντική συμμετοχή της Mercedes σύντομα, και χωρίς Ζ4 εδώ και ένα χρόνο; Σας κάνει το ΤΤ; Ή μήπως κοιτάτε καλύτερα προς Fiat μεριά; Ή αλλού;

Πηγή: autotriti.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Audi  |  TT

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Τα 0-100 χλμ./ώρα γίνονται μόνο σε 6 δευτερόλεπτα.

Civic Type R σε pick-up!

Την pick-up εκδοχή του πανίσχυρου Civic Type R παρουσίασε η Honda, έχοντας σκέψεις να το πάει στο Nurburgring για να πάρει ...
24sports team
 |  AUTO
Η Ferrari SP38 θα παραδοθεί στον νέο της ιδιοκτήτη στις 26 Μαΐου στην Έκθεση Villa d Este.

Ιδού η Ferrari SP38

Ειδική παραγγελία για συγκεκριμένο πελάτη είναι αυτή εδώ η Ferrari που βασίζεται πάνω στην 488 GTB.
24sports team
 |  AUTO
Στην εικόνα βλέπετε το ανανεωμένο Kia Sportage στην έκδοση GT Line.

Ανανεωμένο Kia Sportage

Στην αποκάλυψη του ανανεωμένου Sportage προχώρησε η Kia, το οποίο μεταξύ άλλων αναμένεται να φτάσει την Ευρώπη και με μία ...
24sports team
 |  AUTO
Ένας Senna οδηγεί τη McLaren Senna (vid)

Ένας Senna οδηγεί τη McLaren Senna (vid)

Πρόκειται για το πιο ακραίο δημιούργημα της βρετανικής μάρκας με άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους!
24sports team
 |  AUTO
Εντός του 2019 αναμένεται να βγει στις αγορές το Korres P4.

Στην παραγωγή το Korres P4

Εντός του 2019 αναμένεται να βγει στις αγορές το Korres P4, το οποίο ως γνωστών είναι ελληνικό δημιούργημα, καθώς δύο εταιρείες ...
24sports team
 |  AUTO
Η ευρωπαϊκή version του Citroen C5 Aircross βρίσκεται προ των πυλών. Διαβάστε πότε αναμένεται το λανσάρισμά του.

Στην Ευρώπη το Citroen C5 Aircross

Το νέο Citroen C5 Aircross που λανσαρίστηκε για την αγορά της Κίνας θα παρουσιαστεί επίσημα και για την ευρωπαϊκή αγορά ...
24sports team
 |  AUTO
Νέες εκδόσεις για Model 3!

Νέες εκδόσεις για Model 3!

Δύο νέες εκδόσεις για το Model 3 σχεδιάζει να λανσάρει σύντομα η Tesla, θέλοντας να κάνει το μοντέλο 15% πιο γρήγορο από ...
 |  AUTO
Το Opel Corsa GSi θα βασιστεί πάνω στο τωρινής γενιάς μοντέλο με τις απαραίτητες φυσικά αναβαθμίσεις.

Mε 1.400άρι turbo το Οpel Corsa GSi

Mε ανακοίνωση της η Opel επιβεβαίωσε τις πληροφορίες που ήθελαν το Corsa GSi να εξοπλίζεται με 1.400άρι turbo μοτέρ βενζίνης. ...
24sports team
 |  AUTO
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν η BMW ετοιμάζει να λανσάρει την M7 μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα

Η νέα BMW M7;

Tην πρόταση τους για το πως θα μπορούσε να μοιάζει η M7 έκαναν ανεξάρτητοι σχεδιαστές. Τι ετοιμάζει η BMW;
 |  AUTO
Το Corsa GSi χρησιμοποιεί τις σπορ ρυθμίσεις του OPC στην ανάρτηση και πατά σε τροχούς 18” με σπορ ελαστικά διάστασης 215/40 R18. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα των φρένων με κόκκινες δαγκάνες.

Έτοιμο το νέο Opel Corsa GSi

Το Corsa ακολουθεί τα χνάρια του δυναμικού Insignia GSi και εφοδιάζεται με τον 1.4 Turbo 150 ίππων.
24sports team
 |  AUTO