ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
24 sports

Οι γρίφοι της επόμενης σεζόν της Formula 1

24sports team

24sports team

info@24sports.com.cy

Πολλά ερωτήματα θέτει το επόμενο πρωτάθλημα της Formula 1, όπως την κατάληξη της μονομαχίας Φέτελ vs Λεκλέρκ και την απόδοση του Ράικονεν στην Alfa Romeo – Sauber.

Το 2018 ήταν μία χρονιά θριάμβου για τη Mercedes και τον Χάμιλτον, όμως η τράπουλα θα ξαναμοιραστεί για το επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Είναι μάλιστα βέβαιο, ότι θα μας απασχολήσουν αρκετά ζητήματα, καθώς έγιναν αρκετές αλλαγές οδηγών, αλλά και κινητήρων σε ορισμένες ομάδες. Ας δούμε ορισμένους από αυτούς τους γρίφους και ας προσπαθήσουμε να τους λύσουμε, σύμφωνα πάντα με τις προσωπικές μας απόψεις. Τις οριστικές απαντήσεις θα τις πάρουμε έτσι και αλλιώς στο τέλος της αγωνιστικής σεζόν του 2019, η οποία επεκτείνεται για πρώτη φορά έως και τον Δεκέμβριο.

Θα καταφέρει, να υπερισχύσει ο Φέτελ απέναντι στον πολύ γρήγορο και φιλόδοξο Λεκλέρκ;

Πρόκειται ίσως για την πιο καυτή ερώτηση της χρονιάς 2019. Προσωπικά δεν θα στοιχηματίζαμε υπέρ κανενός, καθώς ο Γερμανός έχει περγαμηνές και πλεονεκτεί σε εμπειρία. Ωστόσο ο Μονεγάσκος είναι σαφώς πιο πεινασμένος για επιτυχίες, νεότερος και –αποδεδειγμένα- πολύ γρήγορος.

Θα βγάλει ο Μπότας όλη τη χρονιά στη Mercedes;

Ο Φιλανδός μοιάζει να έχει αποδεχθεί τη μοίρα του νεροκουβαλητή του Χάμιλτον. Όσο πηγαίνουν έτσι καλά τα πράγματα για τη Mercedes, δεν έχει να φοβάται τίποτα, αν στραβώσουν όμως στη διάρκεια της χρονιάς, τότε είναι όντως πιθανόν να αντικατασταθεί στη μέση του πρωταθλήματος από τον Οκόν, που περιμένει την ευκαιρία του.

Θα δώσουν παράσταση νίκης οι Red Bull με τους νέους κινητήρες της Honda το 2019;

Πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο. Η εφετινή πιλοτική χρονιά με την Toro Rosso στον ρόλο του πειραματόζωου για τα μοτέρ της Honda δεν έδειξε κάτι συναρπαστικό και φαντάζει απίθανο, να ανατραπούν τόσο σύντομα αυτά τα δεδομένα. Πιθανότατα να δούμε όμως μεγάλες βελτιώσεις στη διάρκεια του 2019, αν και όχι σε βαθμό, ώστε να διεκδικήσει με αξιώσεις το πρωτάθλημα ο Μαξ Φερστάπεν.

Θα ξεπεράσει το νέο δίδυμο Ράικονεν – Τζιοβινάτσι τους 48 βαθμούς, που συνέλεξε η Alfa Romeo – Sauber στο εφετινό πρωτάθλημα της Formula 1;

Χαλαρά. Ο Κίμι έχει να αποδείξει πολλά, ο Ιταλός είναι γρήγορος και φιλόδοξος, η Alfa Romeo (δηλαδή το Gruppo Fiat) δείχνει αποφασισμένη να επενδύσει στην ενίσχυση της ομάδας, οπότε όλα συνηγορούν υπέρ μίας θεαματικής βελτίωσής της το 2019.

Εκανε σωστά, που άλλαξε ο Ρικιάρντο από τη Red Bull στη Renault;

Από οικονομικής άποψης σίγουρα, αφού θα παίρνει αρκετά περισσότερα χρήματα. Όμως και αγωνιστικά αναμένεται να δούμε μία βελτιωμένη Renault, καθώς πρόκειται για εργοστασιακή ομάδα, άρα διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία και τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους. Επίσης, ο Αυστραλός δεν θα έχει την πίεση του Φερστάπεν, αλλά ένα πιο «διαχειρίσιμο» αντίπαλο, τον Γερμανό Χούλκενμπεργκ.

Θα είναι του χρόνου ανταγωνιστικότερες οι McLaren και Williams;

Πρόκειται για δύο ιστορικές ομάδες, καθώς η McLaren έχει σημειώσει μέχρι σήμερα 182 νίκες στη Formula 1 και η Williams 114, ενώ το 2019 θα έχουν εντελώς νέα δίδυμα οδηγών. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, δεν δείχνουν πάντως ικανές να πετύχουν κάποια θεαματική ανατροπή στις επιδόσεις τους και να ξεφύγουν από τις τελευταίες θέσεις.

Θα κάνει ο Λανς Στρολ την έκπληξη στην ομάδα του πατέρα του;

Ο 20χρονος Καναδός θεωρείται, ότι χρωστά τη θέση του στην Racing Point F1 στα χρήματα του πατέρα του, ο οποίος ανήκει στους επενδυτές που αγόρασαν την Force India. Θα είναι απίθανο, να πρωταγωνιστήσει, σίγουρα όμως θα μαζέψει αρκετά περισσότερους βαθμούς από τους εφετινούς 6.

Πηγή: gazzetta.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

X