ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Νέο VW T-Roc με 150 άλογα

H έκδοση βενζίνης του T-Roc με τα 150 άλογα δίνει τη δυνατότητα στο μοντέρνο μικρό crossover της VW να παίζει πιο… rock ρυθμό.

24sports team

info@24sports.com.cy

What is new
- 1,5 TSI με 150 ίππους
- Καίει 7,6 λτ./100 χλμ.
- Τιμή 23.950 ευρώ

Ήταν λογικό και επόμενο για τη VW να παρουσιάσει τη δική της πρόταση στην κατηγορία των compact crossover, που έχει αποδειχθεί η νέα τρέλα των κατασκευαστών. Έτσι εγένετο το T-Roc, το οποίο με μήκος στα 4.234 χλστ. είναι ελαφρώς μικρότερο από το Golf και έτσι τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Όπως είχαμε διαπιστώσει και στη δοκιμή της βασικής βενζινοκίνητης έκδοσης 1,0 TSI 116 PS, το T-Roc ξεφεύγει από τα συγκρατημένα αισθητικά στερεότυπα της VW διαθέτοντας μια αρκετά… ροκ εμφάνιση, η οποία ενσωματώνει ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες όπως η μάσκα, τα εμπρός και πίσω φώτα, ενώ παίζει πιο «έντεχνα» με την εξατομίκευση, τις διχρωμίες και την αντίθεση ανάμεσα σε οροφή και αμάξωμα. Σήμερα, στη δοκιμή της πιο… πικάντικης έκδοσης με τα 150 άλογα από τον 1,5 TSI EVO κινητήρα, η άποψή μας για την ξεχωριστή σχεδίαση του T-Roc ενισχύεται με τις δυο εκδόσεις να μη διαφέρουν ουσιαστικά σε τίποτα σχετικά με την εμφάνιση.

Με 23.950 ευρώ
Το VW T-Roc δεν είναι φθηνό. Κάθε άλλο θα λέγαμε, αφού εκτός από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην κατηγορία και από πλευράς τιμής. Η βασική έκδοση με τον «καλό» 1,5 TSI EVO κινητήρα των 150 ίππων είναι η Advance (στο 1,0 ΤSI είναι η Discover) και κοστίζει 23.950 ευρώ (+900 ευρώ για ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7). Σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού με τον 1,0 ΤSI η διαφορά είναι 2.700 ευρώ. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, κλιματισμός, Park Pilot, προσαρμοζόμενο cruise control, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα επιτήρησης με αυτόματο φρενάρισμα και όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες. Η ακόμη πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού Experience κοστίζει 25.850 ευρώ (+1.200 για DSG7).

Κινητήρας: Δυνατός και υπό συνθήκες οικονομικός

Τα 150 άλογα της συγκεκριμένης έκδοσης του T-Roc προέρχονται από τον 4κύλινδρο, εντελώς αλουμινένιο, 1,5 TSI EVO κινητήρα, που φυσικά διαθέτει turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Με το καλημέρα διαπιστώνεις την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστόσο χαμηλά τον περιμένεις πιο «γεμάτο» από ότι είναι με την καλή του απόδοση να εμφανίζεται κοντά στις 2.000 σ.α.λ. Σαφώς πιο «ζωντανός» από τον 1.000άρι (κάτι που φαίνεται και στο χαρτί των αποτυπωμένων μετρήσεων επιδόσεων με 9,0 έναντι 10,6 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, 9,5 έναντι 11,5 δλ για τα 80-120 με 5η και 12,6 έναντι 15,9 δλ με 6η), ο κινητήρας αυτός έχει και το πλεονέκτημα της δυνατότητας λειτουργίας με 2 μόνο κυλίνδρους (η σχετική απενεργοποίηση/ενεργοποίηση γίνεται ανεπαίσθητα και σε χιλιοστά του δλ.) όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Έτσι η μέση κατανάλωση δεν είναι σημαντικά επιβαρυμένη σε σχέση με το 1.000άρι (7,6 έναντι 6,8 λτ./100 χλμ.). Σε αυτό βοηθά και το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, που έχει έναν καθόλα θετικό επιλογέα.

Καμία αλλαγή στην καμπίνα σε σχέση με την πιο «ταπεινή» έκδοση των 1.000 κ.εκ. με τον μοντέρνο και καλαίσθητο διάκοσμο να προέρχεται σχεδόν αυτούσιος από το νέο Polo. Όλα τα λεφτά είναι η (στάνταρ) μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, που νοητά δείχνει να αποτελεί συνέχεια του πίνακα οργάνων. Η λειτουργικότητα και η εργονομία είναι υψηλού επιπέδου, ενώ η θέση οδήγησης είναι ουσιαστικά αψεγάδιαστη. Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τις εντυπώσεις, που αφήνει η αποκλειστική εφαρμογή σκληρών πλαστικών στο ταμπλό με δεδομένη και την τιμή του συνόλου. Σε τελική ανάλυση πάντως η καμπίνα του «καλού» T-Roc ικανοποιεί με την συναρμολόγηση και το καλό φινίρισμα που παρουσιάζει.

Χωροταξικά τα πράγματα στην καμπίνα είναι παραπάνω από ικανοποιητικά με τον «αέρα» τόσο για τα πόδια όσο και τα κεφάλια των πίσω επιβατών να είναι επαρκής ακόμα και για άτομα άνω του μέσου ύψους. Από τις μεγάλες διαστάσεις του T-Roc περισσότερο ωφελημένος δείχνει ο χώρος αποσκευών μιας και με 445 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.

Βασισμένο στην εξαιρετική MQB πλατφόρμα και με σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις, το T-Roc καταφέρνει να δείχνει από την αρχή πως ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στην άνεση και την ευχάριστη αίσθηση. Οι διαδρομές της ανάρτησης είναι όσο ακριβώς χρειάζεται ώστε το μικρό crossover της VW να σιδερώνει τις κακοτεχνίες χωρίς τραντάγματα και θόρυβοι να περνούν στην καμπίνα, αλλά και χωρίς να είναι πλαδαρό στις στροφές. Αντιθέτως παρουσιάζει εντυπωσιακή σταθερότητα με μικρή κλίση και ουδέτερη κατά κύριο λόγο αντίδραση στην πίεση από τον οδηγό. Δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης με την ανάρτηση να διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα εμφανιστεί αναπήδηση από τον πίσω άξονα. Επιπλέον, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και εξαιρετική ακρίβεια στοιχείο που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ιπποδύναμη και το σίγουρο «πάτημα». Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου θα βρει κανείς όλα συνήθη συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, καθώς και αυτό του αυτόματου φρεναρίσματος. Τα φρένα με τη σειρά τους επαρκούν για την άμεση ακινητοποίησή του με επίδοση από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,8 μέτρα.

Πηγή: autotriti.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X