ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Νέο ηλεκτρικό Hyundai Kona (vid)

Μέσω μιας εντυπωσιακής ψηφιακής παρουσίασης έγινε η πρεμιέρα του νέου ηλεκτρικού Hyundai Kona

24sports team

info@24sports.com.cy

Το ραντεβού για την επίσημη παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού Hyundai Kona είχε δοθεί από καιρό, όπως σας είχαμε αποκαλύψει και σήμερα ήρθε η ώρα της πρώτης εμφάνισης του, η οποία πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσα από το κανάλι της μάρκας στο YouTube. Η ηλεκτρική εκδοχή του Kona έχει δεχτεί μερικές αισθητικές αλλαγές προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική του μοντέλου, κάτι που χαρακτηρίζει άλλωστε τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, καθώς χρειάζονται τις μικρότερες δυνατές αντιστάσεις από τον αέρα ούτως ώστε να αποκομίσουν την μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία.

Στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, λοιπόν, το ηλεκτρικό Kona έχει αλλάξει «πρόσωπο» έχοντας πλήρως ανασχεδιασμένη μάσκα από την οποία λείπει εξ ολοκλήρου ο εξαγωνικός κυψελοειδής αεραγωγός, που έχει αντικατασταθεί από μια ενιαία επιφάνεια πάνω στην οποία εμφανίζονται εσοχές-αρμοί σε σχήμα σταυρού προσδίδοντας μια φουτουριστική νότα. Πέραν αυτού, το ηλεκτροκίνητο crossover εφοδιάζεται με νέες, αποκλειστικά κατασκευασμένες για αυτό ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως θα διατίθεται με 21 χρωματικούς συνδυασμούς και διχρωμία στην οροφή.

Όσον αφορά στα σύνολα που θα εφοδιάζουν το ηλεκτροκίνητο Kona υπάρχουν δύο επιλογές, οι οποίες διαχωρίζονται με βάση τη χωρητικότητα των μπαταριών και την αυτονομία τους σε χιλιόμετρα. Βασική επιλογή είναι εκείνη με τις μπαταρίες χωρητικότητας 39 kWh που αποδίδει ισχύ 135 ίππων και 395 Nm ροπής και δίνει αυτονομία 300 χλμ. στο Kona. Στο επόμενο σκαλοπάτι συναντούμε το ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 204 ίππων με 395 Nm ροπής και μπαταρίες χωρητικότητας 64 kWh, με τη μάρκα να υπόσχεται αυτονομία που αγγίζει τα 470 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. Έπειτα, τονίζουμε πως το «64άρι» Kona χρειάζεται λιγότερο από 1 ώρα (σχεδόν 54 λεπτά) για να φτάσει το 80% της φόρτισης, ενώ η τελική ταχύτητα και στις δύο version φτάνει τα 167 χλμ./ώρα.

Περνώντας στο εσωτερικό του μοντέλου, το σκηνικό αλλάζει σε κάποιο βαθμό με την προσθήκη του νέου ψηφιακού πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, ενώ από εκεί και πέρα δεν συναντούμε ιδιαίτερες αλλαγές όσον αφορά το σύστημα infotainment που διαθέτει τις ίδιες δυνατότητες διασυνδεσιμότητας με το «απλό» Kona. Δύο επιπλέον νέα στοιχεία είναι η διαχείριση του κιβωτίου με 4 κουμπιά (N, R, D, P) στη θέση του επιλογέα ταχυτήτων, όπως επίσης και του μπουτόν που ανοίγει την πίνακα ελέγχου και διαχείρισης στην οθόνη.

Σημειώνουμε πως η ευρυχωρία του μοντέλου δεν επηρεάζεται σε κανένα βαθμό από την προσθήκη των μπαταριών, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της μάρκας, καθώς οι άνθρωποι της Hyundai έχουν φροντίσει να τις ενσωματώσουν στη νέα πλατφόρμα χωρίς να αλλάξουν στο παραμικρό τη χωροταξία.

Τέλος, πέραν της ηλεκτρικής τεχνολογίας, το νέο Kona Electric έχει στη φαρέτρα του και κάποια νεά συστήματα που περιλαμβάνονται μέσα στο πακέτο SmartSense, όπως το αυτόματα προσαρμοζόμενο Cruise Control με Stop & Go, το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με πεζό, ειδοποίησης τυφλού σημείου, Lane Keep Assist κ.ο.κ.

Πηγή: autotriti.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO