ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Νέα BMW Σειρά 3

Το μεσαίο μοντέλο των Βαυαρών θα γίνει πιο οικονομικό, πιο φιλόξενό και πιο ποιοτικό. Τη μεγάλη επανάσταση ή τις άφθονες ηλεκτρικές εκδόσεις τα ψάχνουμε μάλλον μάταια – τουλάχιστον αρχικά.

24sports team

info@24sports.com.cy

Όχι στα πειράματα – αυτό μοιάζει να είναι εδώ και πολλές δεκαετίες το motto της BMW Σειράς 3. Αυτό, στη νέα γενιά του μοντέλου θα φαίνεται κυρίως από την προσέγγιση στο ντιζάιν, η οποία θα είναι προσεκτική και χωρίς αχρείαστο ρίσκο. Είναι ελάχιστες οι μεταβολές που περιμένουμε στις διαστάσεις: μικρή αύξηση στο μεταξόνιο, αντίστοιχα κάτι λίγο στο μήκος, ένα λίγο φαρδύτερο μετατρόχιο και μια διακριτικά πιο σπορτίφ γραμμή για την οροφή.

Τεχνικά: Διαρκής εξέλιξη των σημερινών λύσεων

Όλα τα παραπάνω υπόσχονται ένα οριακό κέρδος σε θέματα χώρων, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους. Το δε βάρος θα είναι χαμηλότερο κατά περίπου 30 κιλά. Αυτό το στοιχείο μαζί με ένα συνεχές και λεπτομερές ψάξιμο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια στον τομέα της αεροδυναμικής θα πρέπει –μαζί και με τις βελτιώσεις στη γραμμή κίνησης- να κόψει μερικά δέκατα από τις τιμές της κατανάλωσης.

Μόνο προς τα τέλη του 2019, περίπου το Σεπτέμβριο, περιμένουμε να δούμε κάποιες από τις υβριδικές εκδόσεις της νέας Σειράς 3, η οποία φέρει τον εσωτερικό κωδικό G20. Στην 325e iPerformance θα συναντούμε κινητήρα βενζίνης 150 ίππων και ηλεκτρική μονάδα 110 ίππων, γεγονός που θα φέρνει τη συνολική ισχύ του συστήματος στους 260 ίππους. Στην 330e η ισχύς θα είναι 282 ίπποι, ωστόσο το αυτοκίνητο δεν έχει ακόμη εγκριθεί για παραγωγή. Οι πιο έξυπνοι σε θέματα κατανάλωσης θα κοιτάξουν πιο καλά προς την 320i EfficientDynamics (180 PS/260 Νm), η οποία θα σχεδιαστεί φυσικά με τις νέες προδιαγραφές μέτρησης κατανάλωσης και ρύπων και υπόσχεται μια κατανάλωση στα 4,95 λτ./100 χλμ.. Προσοχή αυτό είναι αληθινό νούμερο, ρεαλιστικό. Τη μοναδική τρικύλινδρη επιλογή την περιμένουμε με την 318i, η οποία θα παρουσιαστεί με 140 ίππους και 220 Nm ροπής.

Όπως τώρα, έτσι και στο μέλλον, μεγάλο βάρος θα πέφτει στα δίλιτρα μηχανικά σύνολα με φίλτρο σωματιδίων (βενζίνης) και ειδικό πρόσθετο AdBlue (στα ντίζελ), τα οποία θα έχουν ένα εύρος ισχύος από 150 ίππους στην 318d έως 231 ίππους στην 325d. O θρυλικός εξακύλινδρος θα συνοδεύει πλέον μόνο την M340i (360 PS/480 Νm) και φυσικά και το διάδοχο της M3, o oποίος θα παρουσιαστεί το 2020 με την ισχύ να έχει ανέβει στους 462 ίππους και μέγιστη ροπή στα 570 Nm. Εξακύλινδρος θα είναι ο κινητήρας και στην M340d η οποία θα αποδίδει 320 ίππους και 680 Nm ροπής.

Για δύναμη έως το επίπεδο των 190 ίππων η επιλογή θα παραμείνει ανάμεσα στο στάνταρ εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και το οχτάρι αυτόματο. Από το επίπεδο των 320i/320d και πάνω, θα είναι προαιρετικά διαθέσιμη η τετρακίνηση, η οποία όμως θα είναι στάνταρ στις M340i/Μ340d αλλά και στην 325e iPerformance. Τετρακίνητη φυσικά θα είναι και η επόμενη M3, η οποία θα χρησιμοποιεί το προσαρμοζόμενο σύστημα xDrive από την τωρινή M5. Η γκάμα θα συνεχίσει χωρίς διάδοχο για την 316d, κάτι που φαίνεται να ζητήθηκε και από τους εμπόρους της εταιρείας.

Σε ό,τι αφορά το πλαίσιο και την ανάρτηση, η νέα 3άρα θα είναι επί της ουσίας μια 5άρα υπό κλίμακα – χωρίς όμως το σοφιστικέ σύστημα εξαφάνισης των κλίσεων. Επίσης η τετραδιεύθυνση, με ενεργό τον πίσω άξονα, θα φυλάσσεται για λογαριασμό της M3. Για όλες τις 3άρες όμως θα είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού ένας ενσωματωμένος ενισχυτής της δύναμης πέδησης – ως ένα ενδιάμεσο βήμα πριν τον τελικό στόχο που είναι ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα φρένων.

Εσωτερικό: Νέες μεγαλύτερες οθόνες

Στην G20 θα κάνει ντεμπούτο η έβδομη γενιά του iDrive, με νέες μεγαλύτερες οθόνες και έξτρα λειτουργίες και δυνατότητες. Σε γενικές γραμμές η εικόνα του εσωτερικού θα ορίζεται από το γνωστό πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο ανάμεσα στις εμπρός θέσεις, ένα touchpad, τον πλήρως διαμορφώσιμο πίνακα οργάνων, το προαιρετικό Head-up Display καθώς και πολύ υψηλότερη ανάλυση για όλα τα μόνιτορ αλλά και ταχύτερους επεξεργαστές για όλο το σύστημα. Βασικοί στόχοι για τους μηχανικούς της εξέλιξης ήταν μια πιο ευρεία παλέτα δικτύωσης, μια πιο ευέλικτη πλατφόρμα επαφής ανάμεσα στο αυτοκίνητο και τον ψηφιακό κόσμο, ένα σύστημα φωνητικών εντολών με δυνατότητα να μαθαίνει, ένα ασύρματο κατέβασμα ενημερώσεων για εφαρμογές καθώς και επιπλέον επιλογές εξατομίκευσης. Επίσης θα είναι εφικτό τα προφίλ του κάθε χρήστη να είναι μεταφερόμενο (δεύτερο αυτοκίνητο/αυτοκίνητο ενοικίασης) αλλά και να έχει πρόσβαση σε στοιχεία και πληροφορίες ασφάλειας που βρίσκονται σε υπηρεσίες και πλατφόρμες Cloud. Εδώ, μήπως γίνεται κάποιος πειραματισμός; Τι λέτε;

Τα υβριδικά δεν απασχολούν την 3άρα

Η ελληνική αγορά δεν είναι ενδεικτική γιΆαυτό θα φέρουμε ένα παράδειγμα από τη Γερμανική αγορά. Κατά τους πρώτους δύο μήνες του 2018 έχουν πουληθεί στην εγχώρια αγορά της BMW, 4.619 μονάδες της Σειράς 3. Από αυτές μόλις οι 94 έχουν υβριδική γραμμή κίνησης. Κάθε 50 αυτοκίνητα, μόλις το ένα έχει και τάπα καυσίμου και… πρίζα.

 

Πηγή: www.autotriti.gr

 

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X
X