ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

H Red Bull «βασίλισσα των pit stop» το 2018 στη Formula 1

H αυστριακή ομάδα διακρίθηκε για την ταχύτητα και τη σταθερότητα των πιτ στοπ της

Oι τρεις πρώτες ομάδες του εφετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1 ήταν και οι κορυφαίες στη διαδικασία των πιτ στοπ. Ετσι επιβεβαιώθηκε, ότι το χρήμα δεν «αγοράζει» μόνον γρήγορους γύρους, αλλά και αστραπιαία πιτ στοπ. Τον προηγούμενο χρόνο είχε κατακτήσει η Mercedes τον άτυπο τίτλο της ομάδας με τις ταχύτερες στάσεις στα πιτ, όμως εφέτος αρκέστηκε στην τρίτη θέση της γενικής βαθμολογίας. Σε κάθε αγώνα βαθμολογούνται τα δέκα γρηγορότερα πιτ στοπ, όπως γίνεται με τους οδηγούς και στο τέλος προκύπτει η συνολική βαθμολογία, όπου εφέτος πρώτευσε η Red Bull με 466 βαθμούς.

Η αυστριακή ομάδα νίκησε χάρη στη σταθερότητά της, καθώς πέτυχε σε 5 αγώνες το ταχύτερο πιτ στοπ, όμως η Ferrari σημείωσε 7 τέτοιες πρωτιές σε Γκραν Πρι. Η Red Bull υπερίσχυσε πάντως της Scuderia, επειδή είχε καλύτερα πλασαρίσματα στο Top Ten. Πάντως «οι Κόκκινοι» κατέχουν το ρεκόρ του γρηγορότερου πιτ στοπ της εφετινής σεζόν, που έγινε από τους μηχανικούς του Φέτελ στη Βραζιλία με 1,97 δευτερόλεπτα. Μάλιστα ήταν και το μοναδικό του 2018, που βρέθηκε κάτω από το όριο των δύο δευτερολέπτων.

Την τελευταία χρονιά κατείχε το αντίστοιχο ρεκόρ η Willams με 2,02 δευτερόλεπτα. Η τελευταία ομάδα του 2018 τα πήγε πολύ και εφέτος στα πιτ στοπ, όπου κατέκτησε την τέταρτη θέση της γενικής βαθμολογίας με 4 καλύτερους χρόνους σε ισάριθμα Γκραν Πρι και με 19 πλασαρίσματα στο Top Ten. Tη μεγαλύτερη βελτίωσε σημείωσε η Sauber, που βρέθηκε από την τελευταία θέση πέρυσι στην 5η εφέτος. Μάλιστα οι Ελβετοί κατέγραψαν τρεις φορές καλύτερο χρόνο στα πιτ στοπ στα τρία συνεχόμενα Γκραν Πρι του Μονακό, του Καναδά και της Γαλλίας.

Απογοητευτική ήταν η εικόνα της Renault, που προσγειώθηκε εφέτος ανώμαλα στην τελευταία θέση της σχετικής βαθμολογίας, δηλαδή τα πήγε ακόμη χειρότερα από πέρυσι, όπου κατείχε την προτελευταία θέση. Πάντως, η μεγαλύτερη αβλεψία σε πιτ στοπ χρεώνεται εφέτος στη Ferrari. Συγκεκριμένα στο Μπαχρέιν δόθηκε το πράσινο φως στον Ραϊκόνεν να ξεκινήσει, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί το πιτ στοπ, με αποτέλεσμα να χτυπήσει ο Φιλανδός έναν μηχανικό και να του σπάσει το πόδι.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

X