ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Έξι πιλότοι της F1 καλύτεροι από ότι περιμέναμε!

Με αφορμή την είσοδο του Σεργκέι Σιρότκιν στην F1 ας θυμηθούμε περιπτώσεις πιλότων οι οποίοι ήρθαν στο άθλημα με αβεβαιότητα και διέπρεψαν.

Κατά καιρούς στη Formula 1 βρίσκονται οδηγοί που δεν είναι και τόσο διάσημοι για τις ικανότητές τους, ή απλώς είναι νεαροί και δεν έχουν προλάβει να τις επιδείξουν. Το διάστημα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος λοιπόν σε διάφορες αναλύσεις, πολλοί μπορεί να μην είναι τόσο ικανοποιημένοι σε θεωρητικό επίπεδο, έτσι καταλήγουμε ορισμένες μεταγραφές να περιβάλλονται από σχετικό σκεπτικισμό και μια κάποια αμφιβολία.

Έξι πιλότοι από το πρόσφατο αλλά και το παλιότερο παρελθόν έχουν βρεθεί σε αντίστοιχη θέση και σας τους παρουσιάζουμε:

Σέρτζιο Πέρεζ

Μια πρόσφατη, χαρακτηριστική περίπτωση των παραπάνω είναι ο Μεξικανός, Σέρτζιο Πέρεζ που ξεκίνησε την καριέρα του στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2011, ως ένας οδηγός που εξασφάλισε την αγωνιστική θέση χάρη στα αρκετά χρήματα του προσωπικού του χορηγού. Παρόλα αυτά από την πρώτη κιόλας περίοδο έδειξε πως μπορούσε να σταθεί ισάξια δίπλα στον Τζένσον Μπάτον και η πορεία του είναι τέτοια που μπορεί να μην τον καθιστά πρώτο όνομα, αλλά σίγουρα δεν τον τοποθετεί και στους οδηγούς που δεν έχουν θέση στη Formula 1.

Λάνς Στρολ

 

Πάνω κάτω η ίδια ιστορία με τον Πέρεζ αλλά με πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα διαθέσιμο ώστε να αποδείξει λανθασμένες τις κριτικές. Σε κάθε περίπτωση ο Στρολ στο ξεκίνημά του δεν απέβαλε αμέσως το άγχος του πρωτοεμφανιζόμενου αλλά το φινάλε της πρώτης του χρονιάς στη Formula 1 του απέφερε ένα ρεκόρ. Αυτό του νεότερου οδηγού που καταφέρνει να ανέβει στο βάθρο σε αγώνα. Έχει μέλλον και αυτό το έδειξε φέτος διαψεύδοντας τις… κασσάνδρες ότι ήρθε μόνο για τα λεφτά του πατέρα του.

Νίκο Ρόσμπεργκ

 

Το «παιδί του μπαμπά» δεν είναι ποτέ ό,τι καλύτερο για οποιονδήποτε επιθυμεί να ακολουθήσει ίδιο δρόμο με τον πρόγονό του. Στην περίπτωση του Ρόσμπεργκ ο πατέρας, Κέκε είναι ένας θρύλος της Formula 1 και οι απαιτήσεις για τον Νίκο ήταν ακόμη μεγαλύτερες. Ο νεότερος Ρόσμπεργκ πάντως δεν μπορούμε να πούμε ότι αμφισβητήθηκε πριν την εμφάνισή του. Μάλλον όλοι τον αντιμετώπισαν όπως τα παιδιά μεγάλων οδηγών, που χρειάζονται περισσότερο χρόνο να αποδείξουν την αξία τους. Το γεγονός ωστόσο πως πήρε πρωτάθλημα τον έχει τοποθετήσει ανάμεσα στους κορυφαίους.

Ζιλ Μπιάνκι

 

Όταν ο Ζιλ Μπιάνκι έφτασε στην Marussia, το μεγαλύτερο πεδίο αμφισβήτησης ήταν πως δεν είχε στο παλμαρέ του ούτε έναν τίτλο από το GP2 ή την Formula Renault όπου συμμετείχε πριν τη Formula 1. Επιπλέον είχε κερδίσει την εμπιστοσύνη της ομάδας μόλις την τελευταία στιγμή και όλα αυτά συνέθεσαν μια εικόνα ενός οδηγού που ήρθε για να καλύψει μια θέση απλώς για να μην χηρέψει αυτή. Ήταν τα αποτελέσματα ωστόσο που τον έφεραν σε θέση να ορίζεται ως ένας από τους οδηγούς του μέλλοντος και κυρίως ένας από τους πιλότους που κάποια στιγμή θα οδηγούσαν για την Ferrari. Η καριέρα του δυστυχώς ήταν μικρή με τραγικό τρόπο.

Φρανσουά Σεβέρ

 

Κέρδισε τη θέση του στην Tyrell το 1970, με την αξία του, αλλά μετά την πρώτη του χρονιά, οπότε δεν απέδωσε τα αναμενόμενα οι κακές γλώσσες άρχισαν να τον αμφισβητούν με κύριο μοχλό αμφισβήτησης το ότι η χορηγός εταιρεία γαλλικών συμφερόντων, ήθελε ένα Γάλλο οδηγό. Η δεύτερη χρονιά του όμως στην Formula 1 «έκλεισε στόματα» και δυστυχώς ο πρόωρος θάνατός του δεν επέτρεψε να εδραιώσει την προσωπικότητά του στο άθλημα.

Άιρτον Σένα

 

O Άιρτον Σένα και σε αυτήν τη διαδικασία είναι μια κατηγορία μόνος του, πολύ απλά γιατί δεν έγινε μόνο καλύτερος από οτι περιμέναμε, αλλά ο καλύτερος όλων. Το 1984 όταν πήγε στη Formula 1 ως πρωταθλητής της βρετανικής Formula, υπήρχε μια αναστάτωση σχετικά με το αν τελικά άξιζε τον τίτλο ή ο Μάρτιν Μπραντλ που είχε καταφέρει να τον διεκδικεί μέχρι το τέλος, τον άξιζε περισσότερο. Κέρδισε και στο Μακάο, στη στενή διαδρομή πόλης και πλέον ήταν δεδομένο πως είχε ταλέντο, όμως ακόμη και τότε αρκετοί ήταν σκεπτικοί σχετικά με την παρουσία του στην Formula 1 δεδομένου μάλιστα πως δεν τον βοηθούσε και η Toleman που είχε στη διάθεσή του. Μετά το βρεγμένο Μονακό βεβαίως οι αμφισβητίες άρχισαν να ελαττώνονται σημαντικά και μερικά χρόνια αργότερα, όσοι δεν τον λάτρευαν ήταν απλώς φίλοι του Αλέν Προστ.

 

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Φέτελ: «Άπιαστος ο Ρικιάρντο»!

Φέτελ: «Άπιαστος ο Ρικιάρντο»!

Ικανοποιημένος από τη 2η θέση είναι ο Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος αναγνώρισε την ανωτερότητα του Ρικιαρντο στον γύρο της pole ...
24sports team
 |  AUTO
Ανανεωμένο Peugeot 108

Ανανεωμένο Peugeot 108

Φρεσκάρισμα στο 108 αποφάσισε να δώσει η Peugeot προσφέροντας του περισσότερους ίππους, νέα συστήματα τεχνολογίας και νέα ...
 |  AUTO
Τα 0-100 χλμ./ώρα γίνονται μόνο σε 6 δευτερόλεπτα.

Civic Type R σε pick-up!

Την pick-up εκδοχή του πανίσχυρου Civic Type R παρουσίασε η Honda, έχοντας σκέψεις να το πάει στο Nurburgring για να πάρει ...
24sports team
 |  AUTO
Η Ferrari SP38 θα παραδοθεί στον νέο της ιδιοκτήτη στις 26 Μαΐου στην Έκθεση Villa d Este.

Ιδού η Ferrari SP38

Ειδική παραγγελία για συγκεκριμένο πελάτη είναι αυτή εδώ η Ferrari που βασίζεται πάνω στην 488 GTB.
24sports team
 |  AUTO
Στην εικόνα βλέπετε το ανανεωμένο Kia Sportage στην έκδοση GT Line.

Ανανεωμένο Kia Sportage

Στην αποκάλυψη του ανανεωμένου Sportage προχώρησε η Kia, το οποίο μεταξύ άλλων αναμένεται να φτάσει την Ευρώπη και με μία ...
24sports team
 |  AUTO
Ένας Senna οδηγεί τη McLaren Senna (vid)

Ένας Senna οδηγεί τη McLaren Senna (vid)

Πρόκειται για το πιο ακραίο δημιούργημα της βρετανικής μάρκας με άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους!
24sports team
 |  AUTO
Εντός του 2019 αναμένεται να βγει στις αγορές το Korres P4.

Στην παραγωγή το Korres P4

Εντός του 2019 αναμένεται να βγει στις αγορές το Korres P4, το οποίο ως γνωστών είναι ελληνικό δημιούργημα, καθώς δύο εταιρείες ...
24sports team
 |  AUTO
Η ευρωπαϊκή version του Citroen C5 Aircross βρίσκεται προ των πυλών. Διαβάστε πότε αναμένεται το λανσάρισμά του.

Στην Ευρώπη το Citroen C5 Aircross

Το νέο Citroen C5 Aircross που λανσαρίστηκε για την αγορά της Κίνας θα παρουσιαστεί επίσημα και για την ευρωπαϊκή αγορά ...
24sports team
 |  AUTO