ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Επίσημο: Red Bull RB14

Εβδομάδα παρουσιάσεων ξεκινάει σήμερα και η Red Bull κάνει την αρχή, φέρνοντας πριν από μερικά λεπτά στο φως την RB14, το μονοθέσιο με το οποίο η αυστριακή ομάδα θα προσπαθήσει να παλέψει για περισσότερες νίκες και γιατί όχι για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, κάτι σίγουρα δύσκολο αν αναλογιστούμε τον σκληρό ανταγωνισμό μεταξύ των Mercedes και Ferrari.

Δεν περιμέναμε πολύ μεγάλες αλλαγές από τους τεχνικούς του Milton Keynes, και όντως αυτό συμβαίνει. Για να ξεκινήσουμε από μπροστά, το ρύγχος και η εμπρός αεροτομή φαίνεται πως έχουν μεταφερθεί αυτούσια από την περσινή RB13. Για την ώρα το S-Duct απουσιάζει, ωστόσο όλα τα στοιχεία γύρω και κάτω από αυτό έχουν διατηρήσει τη θέση που είχαν στο δεύτερο μισό της περασμένης σεζόν.

Τα brake ducts δεν έχουν αλλάξει σχήμα και μέγεθος, όμως γύρω από αυτά υπάρχουν λιγότερα αεροδυναμικά στοιχεία. Η εμπρός ανάρτηση είναι φυσικά γεωμετρίας push-rod, με τα wishbones να έχουν σηκωθεί λίγο πιο ψηλά, για καλύτερη ροή του αέρα κάτω από αυτά, αλλά όχι στο ύψος της περσινής Mercedes W08.

Αλλαγμένα είναι τα barge boards, όπως άλλωστε αναμέναμε, με την προσθήκη μερικών ακόμα στοιχείων μπροστά από τις εισαγωγές. Μιας και αναφερθήκαμε στα ελαφρώς μικρότερα sidepods, αποτελούν τη μεγαλύτερη αλλαγή συγκριτικά με πέρυσι. Οι εισαγωγές έχουν ανέβει πιο ψηλά, σε έναν σχεδιασμό που θυμίζει την περσινή SF70H. Το «σκάψιμο» από κάτω είναι πιο μεγάλο, ωστόσο τα στοιχεία γύρω από τις εισαγωγές είναι εμφανώς λιγότερα απ’ ό,τι έχουμε δει μέχρι στιγμής.

Το βασικότερο στοιχείο είναι ένα μεγάλο οριζόντιο, κάθετο στο σώμα του μονοθεσίου, πάνω στο οποίο βρίσκεται στο δεύτερο υποστήριγμα των καθρεφτών. Αλλαγμένα είναι και τα στοιχεία δίπλα από τις εισαγωγές, ο αριθμός των οποίων είναι πλέον τέσσερα, με τον σχηματισμό τους να θυμίζει την W08.

Η εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού άλλαξε για μία ακόμα χρονιά σχήμα, και φέτος είναι πολύ πιο στρογγυλεμένη, αντί για τριγωνική που ήταν πέρυσι. Το Halo είναι φυσικά εκεί και βάφτηκε σε μαύρο χρώμα, ώστε να μην υπάρχει μεγάλη αντίθεση με το μονοθέσιο.

Νέο είναι το κάλυμμα του κινητήρα, αφού δεν έχει το απαγορευμένο φέτος Shark Fin, αλλά είναι όσο πιο πίσω επιτρέπουν οι κανονισμοί. Προφανώς, απουσιάζει και το T-Wing, το οποίο είναι επίσης παράνομο φέτος, αλλά αυτό δεν απασχόλησε ιδιαίτερα τους ανθρώπους της Red Bull, αφού σε μερικούς αγώνες έτρεξαν χωρίς αυτό.

Οι διατρήσεις μπροστά από τους πίσω τροχούς παραμένουν ίδιες με πέρυσι, τόσο στο σχήμα όσο και στον αριθμό -εννέα-, για την μεγαλύτερη μείωση της αντίσταση κύλισης, με την πίσω ανάρτηση να είναι ασφαλώς γεωμετρίας pull-rod. Καμία αλλαγή δεν παρατηρούμε στην πίσω πτέρυγα. Τόσο τα βασικά στοιχεία όσο και τα τα endplates δείχνουν ίδια με την περασμένη σεζόν, έχοντας τέσσερις διατρήσεις στο επάνω μέρος, ενώ και αυτές στο κάτω μέρος φαίνεται πως είναι εκεί, τουλάχιστον από τις φωτογραφίες που έχουμε μέχρι στιγμής.

Εκτός από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του μονοθεσίου, το πρώτο που αντικρίζει κάποιος είναι τα διαφορετικά χρώματα της Red Bull. Αυτό είναι κατά πάσα πιθανότατα μόνο για τις χειμερινές δοκιμές, με το κίτρινο και το κόκκινο να έχουν δώσει τη θέση τους στο μαύρο και το λευκό. Τέλος, το λογότυπο της Aston Martin βρίσκεται στην πίσω πτέρυγα, μπροστά από τις εισαγωγές των sidepods και φυσικά στο ρύγχος του μονοθεσίου, πάνω από το λογότυπο της RBR.

Όπως και πέρυσι, οι οδηγοί της αυστριακής ομάδας φέτος θα είναι οι Daniel Ricciardo και Max Verstappen, που συνθέτουν πιθανότατα το καλύτερο οδηγικό δίδυμο στο grid.

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X
X