ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Aυτογκόλ της Ferrari στον Φέτελ

Δυναμώνουν οι φωνές στο ιταλικό στρατόπεδο, ότι ο Φέτελ καλείται, να παλέψει εναντίον του Χάμιλτον, του Μπότας, αλλά και του…Ραϊκόνεν, με αποτέλεσμα να νιώθει μεγαλύτερη πίεση

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, καθώς απέχει 30 βαθμούς από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Λιούις Χάμιλτον, ενώ δέχεται σκληρή κριτική για τα –όχι και λίγα- εφετινά λάθη του. Στη Σιγκαπούρη, όπου είχε συγκρουστεί ο Γερμανός πέρυσι με τον Ραϊκόνεν, η νίκη αποτελεί πλέον μονόδρομο για τον Φέτελ, αν θέλει να διεκδικήσει με αξιώσεις το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.

Ο σύμβουλος της Red Bull, δόκτωρ Χέλμουτ Μάρκο, γνωρίζει όσο κανένας άλλος τον πιλότο της Ferrari και εντοπίζει το πρόβλημα αλλού. «Ο Σεμπάστιαν δεν παλεύει με ίδια όπλα. Παίρνει τόσο μεγάλα ρίσκα, επειδή πιστεύει, ότι πρέπει να το κάνει, γιατί γνωρίζει ότι έχει τρεις αντιπάλους: τις δύο Mercedes και τον team mate του τον ίδιο. Αντίθετα, ο Χάμιλτον έχει απέναντί του μόνον τις Ferrari. Η Mercedes και ο Μπότας τον υποστηρίζουν άνευ όρων», δήλωσε ο Αυστριακός στο γερμανικό περιοδικό ‘’Auto Bild motorsport’’.

Αυτό είναι πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της Ferrari, όπου αποτελούσε ανέκαθεν παράδοση η ιεράρχηση των οδηγών και το Νούμερο 2 λειτουργούσε υποστηρικτικά και όχι ανταγωνιστικά απέναντι στο Νούμερο 1, όπως επιβεβαιώνουν πολυάριθμα παραδείγματα από το παρελθόν. Χαρακτηριστικό της νέας πολιτικής της Scuderia ήταν το Γκραν Πρι Ιταλίας, όπου ο Ραϊκόνεν νίκησε τον Φέτελ στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα αντιστάθηκε στις δύο πρώτες στροφές με νύχια και με δόντια στον Γερμανό, που έκανε μετά λάθος, συγκρούστηκε με τον Χάμιλτον και έμεινε πολύ πίσω. Όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι πριν τη Μόντσα βρισκόταν ο Ραϊκόνεν 85 βαθμούς πίσω από τον Χάμιλτον, ενώ έχει να νικήσει εδώ και πέντε χρόνια.

Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και στο Χόκενχαϊμ, όπου ο Φέτελ ζήτησε ανοιχτά από την ομάδα να δώσει εντολή στον Ραϊκόνεν, να τον αφήσει να τον προσπεράσει, όμως αυτό έγινε με δισταγμό και καθυστέρηση. Το αποτέλεσμα ήταν να ρισκάρει στη συνέχεια υπερβολικά ο Φέτελ και να χάσει τη νίκη εξαιτίας μίας εξόδου. Στην Αυστρία άφησε επίσης η Scuderia τον Φιλανδό να τερματίσει δεύτερος, αν και ο –τελικά τρίτος- Φέτελ βρισκόταν μόνον 1,7 δευτερόλεπτα πίσω του. Πρόκειται βεβαίως για αποφάσεις, οι οποίες τονώνουν τον ανταγωνισμό και την αξιοπιστία του αθλήματος, όμως τώρα που έχει φουντώσει για τα καλά η μάχη του πρωταθλήματος, δυναμώνουν οι φωνές ενάντια στη συγκεκριμένη πολιτική της Ferrari.

Η ιταλική εφημερίδα ‘’Gazzetta dello Sport’’ έγραψε χαρακτηριστικά, ότι «η Ferrari κάνει τα πάντα λάθος» και μίλησε για «αυτογκόλ». Ο ίδιος ο Φέτελ αποφεύγει να ρίξει λάδι στη φωτιά και περιορίζεται σε δηλώσεις, όπως «η εντολή, δεν μπορεί να προέρχεται από εμένα, αλλά από την ομάδα» ή «εγώ κάνω μόνον τη δουλειά μου και είμαι έτοιμος, να οδηγήσω εναντίον όλων»!

Ξεκάθαρη ήταν πάντως η θέση του διευθυντή της ομάδας της Ferrari, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, που τόνισε στην ιταλική εφημερίδα, ότι «εμείς έχουμε οδηγούς και όχι μπάτλερ», σε αντίθεση προφανώς με την ιεραρχία της Mercedes. Ο Αριβαμπένε επισημοποίησε έτσι την υποστήριξη της Ferrari προς τον πιλότο της, που θα βρίσκεται μπροστά σε κάθε αγώνα και όχι μονόπλευρα προς τον Φέτελ, που διεκδικεί με αξιώσεις τον πρώτο τίτλο για τη Scuderia μετά από 10 ολόκληρα χρόνια.

Ο ίδιος ο Φέτελ, γνωρίζει πάντως, ότι απαγορεύονται τα λάθη μέχρι τα τέλη της σεζόν, αν κρίνουμε από τις πρόσφατες δηλώσεις του στην ‘’Auto Bild motorsport’’, όπου είπε τα εξής: «Πρέπει να ζήσω με την κριτική και μπορώ να το κάνω. Μπορώ να κερδίσω ακόμη τον τίτλο μόνος μου. Αυτό είναι καθοριστικό. Θα βουτήξω τώρα στη δουλειά».

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1  |  Ferrari

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X