ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Αγωνιστικά γονίδια για τα Volvo S & V60 Polestar

Με νέα αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα, εμπνευσμένα από τα αγωνιστικά του WΤCC, έρχονται το 2018 οι εκδόσεις Polestar του μεσαίου μοντέλου της Volvo.

Με νέα αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα, εμπνευσμένα από τα αγωνιστικά του WΤCC, έρχονται το 2018 οι εκδόσεις Polestar του μεσαίου μοντέλου της Volvo.

 

Η Polestar, η νέα θυγατρική εταιρεία σπορ αυτοκινήτων της Volvo, παρουσίασε τα S60 και V60 με πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα, που αυξάνουν την κάθετη δύναμη κατά 30% για βελτιωμένη απόδοση και χειρισμό. Συνολικά θα παραχθούν 1.500 αντίτυπα τόσο της station όσο και της sedan έκδοσης, με όλα τα αυτοκίνητα να διαθέτουν πλακέτα με αύξοντα αριθμό.

Η νέα αεροδυναμική σχεδίαση έχει αναπτυχθεί από κοινού από τους μηχανικούς της Polestar και της Cyan Racing, του αγωνιστικού τμήματος, που έχει την ευθύνη για το πρόγραμμα WTCC (World Touring Car Championship).

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν έναν νέο εμπρόσθιο splitter και πλευρικά skirts, όλα κατασκευασμένα από ελαφριές ίνες άνθρακα, αυξάνοντας την κάθετη αεροδυναμική δύναμη κατά 30%. Τα νέα βοηθήματα αυξάνουν την πρόσφυση και τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, ενώ εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αμεσότητα και σιγουριά κατά τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.

Πολλά από αυτά τα αναπτύχθηκαν και δοκιμάστηκαν κατά τη διάρκεια της δοκιμής στη διάσημη πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, όπου το Polestar S60 διεκδίκησε το ρεκόρ για το ταχύτερο τετράθυρο μοντέλο παραγωγής.

Άλλες οπτικές αλλαγές περιλαμβάνουν τα περιβλήματα των εξωτερικών καθρεφτών από ίνες άνθρακα και το νέο χρώμα - Bursting Blue Metallic. Το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί με μια νέα ταπετσαρία καθισμάτων, μπλε ραφή και Polestar κέντημα.

Περισσότεροι από 250 εξαρτήματα έχουν αλλάξει σε σύγκριση με τα συμβατικά S και V60, για να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο με όλη τη χρηστικότητα και την πρακτικότητα Volvo, με ταυτόχρονη κορυφαία σπορ απόδοση και επιδόσεις. Οι βασικές αλλαγές των εξαρτημάτων περιλαμβάνουν το ρυθμιζόμενο σύστημα αμορτισέρ της Öhlins, πιο σκληρά top mounts και silent blocks, καθώς επίσης και δαγκάνες φρένων Brembo με 6 έμβολα και δίσκους διαμέτρου 371 χιλιοστών. Οι τροχοί είναι ειδικής σχεδίασης από ελαφρό κράμα αλουμινίου και με διάμετρο 20’’.

Τα S/V60 της Polestar διαθέτουν τον βραβευμένο δίλιτρο κινητήρα Drive-E των 367 ίππων, έναν από τους πιο ισχυρούς τετρακύλινδρους κινητήρες παραγωγής στον κόσμο. Αυτός είναι εξοπλισμένος το με μηχανικό υπερσυπιεστή όσο και turbo, ενώ μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές, παρά τα 1.800 κιλά του βάρους, με επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ. και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X